Witam dopiero co zaczynam ćwiczyć i nie znam się jeszcze nad suplementami i chciałbym się was doradzić co dobrać zęby moja dieta była w miarę poprawna. Jak na razie kupiłem sobie tylko BIAŁKO OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX. Co teraz powinienem do tego dokupić? Nie wiem czy to ważne ale warze jakieś 60 kg i mam dosyć szybką przemianę materii.
Co dobrać
Napisano Ponad rok temu
Hej
1. Jaki masz staż treningowy?
2. Masz ogólnie dietę? Czy jesz , że tak powiem co ci się podoba ?
3. Kupiłes to białko , ponieważ jak mam rozumiem nie umiesz wyrobić białka z diety?
" Jesteś na tyle dobry , na ile dobry jest Twój najsłabszy punkt ."
" Bycie mistrzem nie polega na dokopaniu przeciwnikowi w walce, lecz zachowaniu zaraz po niej! "
Napisano Ponad rok temu
Witam dopiero co zaczynam ćwiczyć i nie znam się jeszcze nad suplementami i chciałbym się was doradzić co dobrać zęby moja dieta była w miarę poprawna. Jak na razie kupiłem sobie tylko BIAŁKO OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX. Co teraz powinienem do tego dokupić? Nie wiem czy to ważne ale warze jakieś 60 kg i mam dosyć szybką przemianę materii.
Na początku suplementy są niepotrzebne. Możesz ewentualnie kupić witaminy nic więcej. Niepotrzebne kupiłeś białko bo przy Twojej wadze te ok.120 g białka dziennie bez problemu wyciągnąłbyś z naturalnego pożywienia. Ale jeśli już zakupiłeś te białko to z niego korzystaj.
Napisano Ponad rok temu
Cóż skoro sam zaznaczyłeś, że dopiero zaczynasz ćwiczyć to na przyszłość zapamiętaj - SUPLEMENTY SĄ JEDYNIE DODATKIEM DO TRENINGÓW I DIETY. Odżywki nie zbudują za Ciebie formy, której fundamentem jest ruch i prawidłowe odżywianie. Białko oczywiście przyda się w celu uzupełnienia diety i aktualnego zapotrzebowania. Jednak najważniejsza jest dieta, którą mam nadzieję masz zbilansowaną i dostosowaną do swoich potrzeb.
Co powinieneś dokupić ? Polecam dobry pakiet witaminowy. Za jakiś czas będziesz mógł wrzucić do tego kreatynę, ale na nią przyjdzie jeszcze czas .