Skocz do zawartości


Zdjęcie

Układanie planów Treningowych cz3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3907 postów
  • Pomógł: 131
461
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wielki Mistrz, Iron Guru Vince, Gironda, Wyznaczył droge Która zamierzam, iść..
    nikt nie mówił że będzie Łatwo!!
  • Staż [miesiące]:Od 2000 roku
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :48
  • Klatka piersiowa [cm]:128
  • Pas [cm]:84
  • Udo [cm]:67
  • Przysiad [kg]:170 x 2
  • Wyciskanie [kg]:140x2/ 120x 6/
  • Martwy ciąg [kg]:220x 3 / 240kg x1
  • Waga [kg]:86

Napisano Rok temu

Układanie planów Treningowych cz3
Znając już parametry trenigu, oraz cwiczenia jakie powinny być wykonywane, możemy przejść dalej
Pierwsze 6 tygodni robimy, Trenig ogolnorozwojowy czyli nie zawracamy sobie głowy nad tym jaką mamy, intensywność, obietosc, czy Gęstość pozwalamy własnemu organizmowi aby sam sobie, na swój sposób regulował, tu Robimy metodę rampowania, wybieramy, dogodną dla nas liczbę powtorzen i w danym cwiczeniu, co serie minimalnie zwiekszamy ciężar do mometu, gdy nie będziemy już w stanie wykonać założonej liczby powtorzen.. na poczatek, każdy bodziec treningowy będzie efektywny..
http://forum-kultury...renigowych-cz4/
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017