Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nadciśnienie, a siłownia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

fonteX
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Nadciśnienie, a siłownia

Witam,

 

mam 15 lat, zostało u mnie stwierdzone nadciśnienie tętnicze. Jestem pod stała opieką lekarza, regularnie mam robione wszystkie badania - żadnych problemów. Przyjmuję leki, nie mam żadnych skoków ciśnienia, a jeżeli już to bardzo, bardzo rzadko i raczej  skoki te są nie duże. Jestem typem człowieka, który raczej ma codziennie kontakt ze sportem. Nie mam problemów z nadwagą, kiedyś przez 4 lata trenowałem hokej na lodzie - nie mam pojęcia czy to coś wnosi do tematu, pewnie nie, ale wole wspomnieć o tym od razu.

 

A więc wracając do sedna, czytałem trochę na ten temat ćwiczenia z nadciśnieniem, ale generalnie problem ten występował u ludzi dorosłych, nie trafiłem na przypadek dziecka w moim wieku. Wiem, że są co do tego przeciwwskazania, ale jednak bardzo mi na tym zależy. Czy przy rozpisaniu mniej intensywnego planu treningowego przez profesjonalnego trenera jest jakikolwiek sens zaczynać przygodę z siłownią? Liczę tu na wypowiedzi osób, które się na tym naprawdę znają, ponieważ nie chce wyjść na tym z jakimś uszczerbkiem na zdrowiu :)

 

Jeżeli wybrałem zły dział, to proszę o przeniesienie, jestem nowy na forum :)


  • 0

pit86

pit86
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 5640 postów
  • Pomógł: 39
  • Lokalizacja:Sweden
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kulturystyka, wędkarstwo
  • Staż [miesiące]:coś około tyle że styka
  • Wzrost [cm]:180
  • Wyciskanie [kg]:155
  • Martwy ciąg [kg]:170
  • Waga [kg]:83

Napisano Ponad rok temu

Re: Nadciśnienie, a siłownia

przede wszystkim zapytaj o to lekarza prowadzącego tylko i wyłacznie on może Ci powiedziec czy możesz ćwiczyć 


nol9.jpg

www.massagepeter.se


faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2260 postów
  • Pomógł: 138
362
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna