Witam, otóż zechciałem ułożyć mojej kobiecie trening - najodpowiedniejszy będzie wydaje mi się FBW.
Jako też zamiar mamy ćwiczyć na takiej przydomowej dość dobrze wyposażonej siłowni dostępne na chwilę obecną mamy wolne ciężary oraz wyciągi + maszyna na łydki.
Z czasem dojdzie orbitrek lecz to jeszcze cel odległy. Jednak sporadycznie wpadać będzie jakiś basen w tygodniu oraz sporadycznie sobie kawałek nie kawałek ale biegamy.
chciałbym uzyskać pomoc od troszkę bardziej ogarniętych w tym ode mnie w temacie dla kobiet bowiem.. problem zaczyna się też od tego że miała ostatnio niemiłe przygody z kolanem - lekarz stwierdził że ma delikatne stawy i tak dalej.. dopiero będzie przechodzić rehabilitacje [coś może przyszłościowo ma pomóc etc nie wiem nie znam się..?].. jednak jest na tyle sprawna że jakieś delikatne treningi już przeprowadzaliśmy [o tym niżej], lecz obawy o to że znowu coś pstryknie pozostają więc liczę na Waszą pomoc..
Czy trening takowy z malutkimi ciężarami to dobra opcja aby zrzucać tłuszczyk i tym samym kształtować ciało ?
Myślałem o tym by trenowała co 2-3 dni:
-Klatka piersiowa; Wyciskanie na płasko na zmianę z skosem
-Triceps; wyciąg na zmianę z francuzem lub hantelkiem
-Biceps; rotacyjne na zmianę młotkowe hantelkami
- Plecy; ściąganie wyciągu do klatki z góry na zmianę wiosłowanie hantelkiem
-Barki unoszenie w przód hantelków na zmianę unoszenie w opadzie
-Brzuch; spięcia oraz skręty tułowia
-Nogi; łydki siedząc oraz stojąc
-Nogi uda; półprzysiad z małym ciężarem zważając na kolano
-Nogi tył; uginanie leżąc na brzuchu tylko jak daleko co i jak by nie obciążać stawów ? [tył nóg] również już robiliśmy malutkim ciężarem
nie wiem czy to dobry plan, czy wszystko dobrze uwzględniłem, nie mam pojęcia czy to jest dobra opcja i czy to wszystko pasuje, zresztą.. dlatego też pytam i liczę naprawdę na dobrą rzetelną pomoc..
Proszę pamiętać, zamiar jest taki by być fit a nie herszt babą .