Odzyskanie formy
Napisano Ponad rok temu
Zanim zdecydowalem sie napisac tego posta przejrzalem sporo watkow na forum i probowalem zaglebic sie w temacie cwiczen, treningow itp.
Otoz mam 25 lat, do tej pory bylem dosyc aktywny fizycznie (rower, pilka nozna itp), natomiast w pazdzierniku zeszlego roku musialem udac sie na operacje kolana (artroskopia), niestety nie skonczylo sie na jednej w wyniku bledu lekarza i przelezalem ponad 4 miesiace w lozku, co zrobilo swoje...
W chwili obecnej chodze od 3 miesiecy na silownie (srednio 2 razy w tygodniu) plus raz w tygodniu staram sie chodzic na basen.
Przez ten czas lezenia w lozku troszke mi sie przytylo (6kg, szczegolnie widac to na brzuchu)
Do tej pory skupilem sie glownie na odbudowie miesni nog, natomiast teraz chcialbym zrzucic brzuch i wymodelowac sylwetke, moze nabrac troszke masy
Stosuje odpowiednia diete,ale zastanawiam sie nad suplementami..
Problem polega na tym ze jestem zielony w temacie, na rynku jest bardzo duzo suplementow i odzywek.
Gainery, odzywki bialkowe, reduktory tluszczu, kreatyna itp, prosze Was abyscie doradzili mi od czego mozna zaczac, aby pomoc w spaleniu odloznego tluszczu i lekko rozbudowac sylwetke.
Dodam jeszcze ze mam siedzaca prace (przy PC) co moze rowniez miec wplyw na sytuacje.
Czy np moge kupic jakies bialko + reduktor tluszczu?
Prosze o rade, Pozdrawiam Serdecznie i Zycze Wesolych Swiat
Paweł
Napisano Ponad rok temu
Jeżeli chodzi o siłownie to polecam trening SPLIT, który możesz znaleźć na naszym forum lub ułożyć sam
Basen jak najbardziej Jeżeli dawna kontuzja kolana Ci pozwoli, to polecam zacząć biegać minimum 2-3 razy w tygodniu od 30-45 minut albo trenować interwałowo.
Na razie skup się na prawidłowej diecie, powinieneś jeść dużo białka oraz ograniczyć liczbę węglowodanów.Suplementy narazie nie będą potrzebne chyba że białko do uzupełnienia diety
Pytaj śmiało
Napisano Ponad rok temu
Witam