Skocz do zawartości


Zdjęcie

literatura


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

budo_robalecki
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

literatura
Od jakiegoś czasu poszukuję literatury przedstawiającej bojowe (nie aikidockie) wersje dźwigni na nadgarstek i łokieć. Czy możecie coś polecić?
  • 0

budo_akahige
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2407 postów
  • Pomógł: 1
5
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: literatura
Co to znaczy "bojowe"?
  • 0

budo_robalecki
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: literatura
z grupy jiutsu. w tym temacie jestem zupełnym laikiem i znam tylko 3 techniki podpatrzone przypadkiem od ludzi uczonych w piśmie.
  • 0

budo_martius
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4483 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piastów / Wa-wa - EUROPA od ZAWSZE
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: literatura
Nie spotkalem sie jeszcze z ksiazka ktora przedstawiala by cos poprawnie. Znaczy moze inaczej, moze i przestawia poprawnie ale w momencie w ktorym i tak nie wiadomo o co chodzi ;)
Potm ktos dalej tego naucza a tak naprawde robi kolejna bezsensowna rzecz nawet nie wiedzac jak poprawnie powinna byc wykonana.
Techniki w ksiazkach sa tylko po to zeby sobie przypomniec ze cos takeigo istnieje ale nie maja nic wspolnego z tym jak to powinno byc wykonane.
  • 0

budo_shouryu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 997 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lublin
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: literatura

Nie spotkalem sie jeszcze z ksiazka ktora przedstawiala by cos poprawnie. Znaczy moze inaczej, moze i przestawia poprawnie ale w momencie w ktorym i tak nie wiadomo o co chodzi ;)