GAINER dla nowicjusza
Napisano Ponad rok temu
A więc waże ok 68 kg wzrost 175 cm... jestem nowicjuszem także nie mam pojęcia jaki Gainer był by dla mnie najlepszy.. Brałem jakieś 7 miesięcy temu gówno zwane Tribulon w tabletkach;/ coś tam dało a na prawde bardzo mało..;/ lipa! W tej chwili mam ułożoną mniej więcej dietke i staram się jej trzymać tyle że chciał bym stosować do diety jakąś odżywkę po prostu żeby nabrać na masie, bo praktycznie wyrobiłem to co miałem ale masy brak także stoję w miejscu.. Tak w prost to jestem chudy jak h*j! Także proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuję
Pozdrawiam
oczywiście dam +
Napisano Ponad rok temu
Witam, jaki jest twoj staz bo napisales ze 7 mies temu brales te gowno czyli przypuszczam ze tyle mies cwiczysz, oczywiscie gainer do uzupelnienia diety mozesz smialo kupic polecami ci mutant mass sprawdzony dobry gainer z gornej polki, a jak nie masz hajsu duzo to mozesz kupic gain bolica lub mass xxl tez daja rade. Rowniez jesli cwiczysz te pare miesiecy mozesz zaczac brac mono. pozdroWitam.. Z góry przepraszam że poruszam ten temat ponieważ był on wiele razy poruszany..
A więc waże ok 68 kg wzrost 175 cm... jestem nowicjuszem także nie mam pojęcia jaki Gainer był by dla mnie najlepszy.. Brałem jakieś 7 miesięcy temu gówno zwane Tribulon w tabletkach;/ coś tam dało a na prawde bardzo mało..;/ lipa! W tej chwili mam ułożoną mniej więcej dietke i staram się jej trzymać tyle że chciał bym stosować do diety jakąś odżywkę po prostu żeby nabrać na masie, bo praktycznie wyrobiłem to co miałem ale masy brak także stoję w miejscu.. Tak w prost to jestem chudy jak h*j! Także proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuję
Pozdrawiam
oczywiście dam +
Kiedy spojrzysz w oczy pięknej dziewczynie
nie odmowisz mi tych slow, ze jest zycie pozytywne...
Jedyne granice są w Twojej głowie !
Nie potrzebuje plusików, wazne jest to, że mogłem pomóc.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu