Skocz do zawartości


Zdjęcie

Historia Chińskich Sztuk Walki w Polsce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

budo_kondux
  • Użytkownik
  • Pip
  • 17 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Historia Chińskich Sztuk Walki w Polsce
Witam,
Jestem studentem sinologii i piszę pracę licencjacką o popularności Chińskich Sztuk Walki w Polsce. Trochę materiałów udało mi się zdobyć ale zwracam się z uprzejmą prośba o linki do ciekawych materiałów, tytuły książek oraz wszystkiego co tylko macie lu znacie a co było by dla mnie pomocne. Chciałabym napisać bardzo dobrą pracę, z której każdy nowy adept Chińskich Sztuk Walki oraz stary wyjadacz mogli by się dowiedzieć czegoś ciekawego/nowego. Aktualnie najbardziej potrzebne mi są jakiekolwiek materiały dotyczące Historii Chińskich Sztuk Walki w Polsce. Za wszelką pomoc bym był dozgonnie wdzięczny ;)
Pozdrawiam,
Konrad
  • 0

budo_darek
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 98 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Historia Chińskich Sztuk Walki w Polsce
Kilkanaście tematów niżej...
Historia Polskich Sztuk Walki - KUNG FU
  • 0

budo_qixing
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 504 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:W-wa/Yantai

Napisano Ponad rok temu

Re: Historia Chińskich Sztuk Walki w Polsce
ale ta historia jest bardzo niepełna .
  • 0

budo_darek
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 98 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Historia Chińskich Sztuk Walki w Polsce

ale ta historia jest bardzo niepełna .

Pewnie, ale są nazwiska, adresy stron - jest punkt wyjścia - potem można się skontaktować, dopytać.
  • 0

budo_tomasz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2420 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Pekin

Napisano Ponad rok temu

Re: Historia Chińskich Sztuk Walki w Polsce

ale ta historia jest bardzo niepełna .


zle Slawek myslisz - ona nie jest niepelna tylko odpowiednio napisana :lol:
  • 0

budo_darek
  • Użytkownik