Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wybór wiatrówki

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

budo_ytrewq
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 70 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Wybór wiatrówki
Witam, znajomy ma urodzinki i kiedyś wspominał że chciałby dostać wiatrówkę, a więc z kumplem postanowiliśmy mu kupić. Niestety nie znam się kompletnie na wiatrówkach, może opinia któregoś z was mnie utwierdzi w wyborze.
Wiatrówka ma służyć głównie do amatorskiego strzelania w tarcze itp.
Z dostępnego przedziału cenowego przeszukując militaria.pl mamy do wyboru:

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Która z nich jest najlepsza wg.was? pozdrawiam
  • 0

budo_dzey
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2486 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Wybór wiatrówki
wiesz.. to sa takie strzeladelka co to nawet ciezko wiatrowka nazwac.. ale jak ma strzelac raz na miesiac i tylko do puszek w ogrodku to sadze ze starczy.. ale nie lepiej mu kupic np pistolet-wiatrowke na CO2? zabawa chyba lepsza niz z takiego jednostrzalowca?
  • 0

budo_kontur17
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 864 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

pomijając jakikolwiek wybór wiatrówki
po 111111111111111111 zmień sklep poniważ militaria.pl kroją bezlitośnie !!!!!!!!!!!!!
na znanych serwisach aukcyjnych znajdziesz to samo tylko dużo taniej.
  • 0

budo_ytrewq
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 70 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dzięki za uświadomienie co do militara.pl , nigdy tam nic nie kupowałem, ale mi się nasunęło że tam pewnie bd szeroki wybór. Patrzyłem na allegro ale ciężko ocenić, czytałem jedynie opinie negatywne o Liderze.
Zagadałem z tym kumplem któremu zamierzamy kupić i ustaliłem takie preferencje:
Wiatrówki karabinek(długa) , napęd sprężynowy z dolnym lub bocznym naciągiem , kaliber 4.5
Jeśli możecie polecić jakiś znośny model przy 150zł to byłoby miło. pozdr
  • 0

budo_fox
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1205 postów