Skocz do zawartości


Zdjęcie

Judo w lecie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

budo__karol
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Judo w lecie
Mam małą prośbę, czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy gdzieś w Warszawie bądź okolicach są prowadzone jakieś zajęcia z judo ? Mój klub jak większość ma w lato przerwę (oprócz obozu nie ma zajęć), a ja jestem początkujący i chciałbym jakoś ten cały czas wakacyjny wykorzystać do nauki. Szukałem po necie ale nic nie znalazłem, pytałem też trenera ale nie wiedział więc zostało forum. :wink:
  • 0

budo_artur15
  • Użytkownik
  • Pip
  • 25 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z kąta

Napisano Ponad rok temu

Re: Judo w lecie
po pierwsze latem :P ja jestem z BDG więc Tobie nie pomogę;)
  • 0

budo_langus
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1155 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sanok
  • Zainteresowania:Judo

Napisano Ponad rok temu

Re: Judo w lecie
Hejo!

1. Wydaje mi się że powinno się pisać "w lecie" (:
2. Poszukaj w temacie "Gdzie trenować judo?" klubów z Warszawy i obdzwoń po kolei wszystkie. Na pewno coś znajdziesz. Jeden rzut w internet sprawił np że wiem że w [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] na wakacjach odbywają się regularnie treningi.
3. Jeżeli jednak nie znajdziesz - to biegaj. Mnóstwo biegaj. Biegaj, biegaj, biegaj. W piłkę graj. I na pewno będziesz lepiej przygotowany we wrześniu od kolegów. Chyba że oni będą biegać więcej (:

Pozdrowionka
  • 0

budo__karol
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Judo w lecie
Dobra dobra głupi błąd w tytule zrobiłem wiem :oops: