Judo w lecie
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
1. Wydaje mi się że powinno się pisać "w lecie" (:
2. Poszukaj w temacie "Gdzie trenować judo?" klubów z Warszawy i obdzwoń po kolei wszystkie. Na pewno coś znajdziesz. Jeden rzut w internet sprawił np że wiem że w [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] na wakacjach odbywają się regularnie treningi.
3. Jeżeli jednak nie znajdziesz - to biegaj. Mnóstwo biegaj. Biegaj, biegaj, biegaj. W piłkę graj. I na pewno będziesz lepiej przygotowany we wrześniu od kolegów. Chyba że oni będą biegać więcej (:
Pozdrowionka
Napisano Ponad rok temu
A co do klubu nastuli to patrzę właśnie grafik a tam albo funny judo albo seniorzy i dorośli. A sęk w tym, że ja jestem kompletnym nowicjuszem, byłem na może 8-9 zajęciach. Mimo to zapytam się czy istnieje możliwość wbicia się gdziekolwiek, lepiej robić cokolwiek niż siedzieć i użalać się, na brak możliwości treningu nie ? Ja będę oczywiście szukał ale może ktoś zna jeszcze jakieś kluby w których mógłbym poćwiczyć w czasie wakacji ?
---> Poprawiłem tytuł posta <---
Napisano Ponad rok temu
Łatwiej będzie Ci od września judoczyć.
Napisano Ponad rok temu
jeśli chodzi o kluby judo stricte, to raczej nie ma szans. wszyscy albo prawie wszyscy zawieszaj zajęcia do września i wypoczywają lub siedzą na obozach.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
judo jest 2 razy w tyg w [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] zgodnie z grafikiem przez całe wakacje.
jeśli chodzi o kluby judo stricte, to raczej nie ma szans. wszyscy albo prawie wszyscy zawieszaj zajęcia do września i wypoczywają lub siedzą na obozach.
2 razy w tygodniu?
Może jestem ślepy, ale w grafiku widzę raz w tygodniu - sobota 14.30. No chyba, że grafik nieaktualny?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
grafik nie mówi wszystkiego. czwartek 20.00 tez jest judo dla poczatkujacych.
Dzięki za info
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-