Skocz do zawartości


Zdjęcie

wieczne kontuzje (pomocy)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_mustar
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom

Napisano Ponad rok temu

wieczne kontuzje (pomocy)
Witam, mam problem w okresie dojrzewania, mianowicie chodzi o to, ze...
Mam 14 lat, gram w klubie piłkarskim od 7 lat. Dużo czasu poswiecam na sport.
Czesto doznaje urazow, nadwyrezen, naciagniec miesni.
W przeciagu ostatnich dwoch lat ciagle mnie cos boli np. mam ciagle problem z przewodzicielem w obu nogach, co jakis czas odzywa sie kontuzja kolana, ostatnio zaczeły mnie bolec krzyze.
Z wyzej wymienionych kontuzij nieumiem sie wyleczyc, wlasnie niewiem czy to jest przez to, ze dorastam. Mysle nad przerwaniem treningu.
Prosze doradzcie mi co mam zrobic czy to minie i czy da sie to jakos samemu wyleczy.
Bardzo prosze o opinie i rady z gory dziekuje.
  • 0

budo_skorpiob
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 876 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:polska :D

Napisano Ponad rok temu

Re: wieczne kontuzje (pomocy)
Chchesz powiedziec ze nie byles z tym u lekarza? 8O po pierwsze wizyta u lekarza potem zapewne bedzie trzeba zrobic przerwe na leczene . Ja sie odzywiasz ? witamin nie brakuje ? wysypiasz sie ?
  • 0

budo_yoda_sw
  • Użytkownik
  • Pip
  • 20 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom
  • Zainteresowania:Taekwondo

Napisano Ponad rok temu

Re: wieczne kontuzje (pomocy)
Twój trener powinien troszczyć się o wychowanków. Pogadaj z nim. Może macie w klubie jakiegoś lekarza to też nie zaszkodzi. Może sie przetrenowujesz, a wtedy łatwiej o kontuzje. Ciało musi mieć czas na regeneracje. Jak coś Cię boli to lepiej odpuścić na parę dni i poczekać aż minie niż pogorszyć sprawę i borykać się potem z przewlekłą kontuzją i pauzować parę miesięcy.
  • 0

budo_embe
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 311 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: wieczne kontuzje (pomocy)