Skocz do zawartości


Zdjęcie

Olimp Gain Bolic 6000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Olimp Gain Bolic 6000
Witam. Co myślicie o tym preparacie? Aktualnie mam 3 treningi w tygodniu oraz chciałem do tego dorzucić jeszcze 2x siłkę, z myślą o której pytam o ten środek. Pomoże to w ćwiczeniach siłowych lub przybraniu na masie, czy lepiej sobie odpuścić? W kwestii odżywek jestem totalnym laikiem :wink: . Pozdro

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_piotrekde1
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 853 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn

Napisano Ponad rok temu

Re: Olimp Gain Bolic 6000
Napewno pomoże w budowie masy, właściwie to po to on jest :wink:
  • 0

budo_kubas§
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 580 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Olimp Gain Bolic 6000
na pewno pomoże przy robieniu masy pomoże, 3 porcje to 1,1k kcal

:-)
  • 0

budo_tito_ortiz
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Olimp Gain Bolic 6000
Nie testowalem nigdy ,ale ludziki z forum kulturystycznych wypowiadaja sie o GB6000 bardzo pozytywnie.
  • 0

budo_silver
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 747 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:88.1 FM
  • Zainteresowania:Combat

Napisano Ponad rok temu

Re: Olimp Gain Bolic 6000
jet, a dietę masz? Jak się nie chcesz otłuścić, to nie przesadzaj z gainerem - to tylko węglowodany, które możesz również dostarczyć jedząc chociażby ryż, makaron.

Nie pij takiego shake'a szybko i nie mieszaj gain bolic'a z wodą, bo ma specyficzny smak :? (o niebo lepszy w połączeniu z chudym mlekiem).
  • 0

budo_czarny_tygrys
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 620 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Olimp Gain Bolic 6000