Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kung-fu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

budo_gohandemon
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kung-fu
Witam, już od dłuższego czasu planuje trenować kung-fu, tylko że nie znam się na sztukach walki, i mam nadzieje że mi pomożecie.
Chce trenować KF oparty po części na akrobacjach, co proponujecie?
Wspomne też że mam zamiar trenować sam, i dlatego chciałbym żebyście mi jeszcze podali strony, książki, instrukcje itp. z których mógłbym nauczyć się podstaw, i ogólnego zarysu.
Tak wiem - trenując sam będe popełnial wiele błędów i naucze się owiele mniej niż w szkółce, tylko że ja nie chce być jakimś mistrzuniem, chce po prostu trenić dla własnej satysfakcji.
Być może nie naucze się zbyt wiele z książek, ale z natury jestem samoukiem...
Pozatym miło by było gdybyście podali linki do ćwiczeń które by mi pomogły.
  • 0

budo_żwirek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 795 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: Kung-fu
zanim inni cie zjedzą :wink:

zapomnij o samodzielnej nauce - tak to tylko chyba szachy... :lol:
  • 0

budo_wudang47
  • Użytkownik
  • Pip
  • 44 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kung-fu
Cóż, nie będę ci żałował linka: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Jest to samouczek modliszki przez Internet :wink:
A więc ćwicz i trenuj, ale mogę powiedzieć ci z góry, że nic to nie da. Najlepiej jeśli przejdziesz się do kilku klubu i wybierzesz coś co ci będzie odpowiadało. Dobre podstawy są najważniejsze.

Pozdrawiam
  • 0

budo_belor
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 580 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: Kung-fu
Nie da się i tyle. To mniej więcej tak, jakbyś się chciał sam uczyć seksu z podręcznika, a sam to sobie możesz co najwyżej.. no wiesz co zrobić, nie :wink: Jednak różnica jest dość spora :D
  • 0

budo_big boss