Skocz do zawartości


Zdjęcie

zlustrowalem WSI


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

budo_lassensei
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 252 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

zlustrowalem WSI
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

"Jestem prawnikiem. Mam 45 lat. Po 10 latach przerwy chcę znów ćwiczyć ponieważ dzięki karate odreagowuję stres a poza tym mam wspólną pasję z synem.
Dariusz /8 kyu/ - Tuchola"

kolega nosi kimono z kyokusin i reklamuje WSI czyz to juz nie paranoja niektorych ?
osu
  • 0

budo_.:pitman:.
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 984 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Jelenia Góra

Napisano Ponad rok temu

Re: zlustrowalem WSI
a co to za róźnica...może to zdjęcie jest stare...albo kiedyś trenował kk...albo karatege pozyczył od kogoś...pamietam jak kiedys zaczynałem trenować oyama karate to wiele osob mialo emblematy kk :)
  • 0

budo_silmeor
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 60 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Witkowo/Swarzędz

Napisano Ponad rok temu

Re: zlustrowalem WSI
Z tego co wiem to sporo osób z różnych styli zaczęło treningi w tej organizacji ze względu na oferowanie zorganizowanej możliwości treningów dla osób nie w wieku nastu lat. A że osoby te wcześn8iej miały do czynienia z karate i trenowały w różnych stylach, to cóż, chyba niue można im zabronic noszenia posiadanych kimon i ewentualnie wcześniej zdobytych stopni, prawda?
  • 0

budo_lassensei
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 252 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zlustrowalem WSI

Z tego co wiem to sporo osób z różnych styli zaczęło treningi w tej organizacji ze względu na oferowanie zorganizowanej możliwości treningów dla osób nie w wieku nastu lat. A że osoby te wcześn8iej miały do czynienia z karate i trenowały w różnych stylach, to cóż, chyba niue można im zabronic noszenia posiadanych kimon i ewentualnie wcześniej zdobytych stopni, prawda?