zlustrowalem WSI
Napisano Ponad rok temu
"Jestem prawnikiem. Mam 45 lat. Po 10 latach przerwy chcę znów ćwiczyć ponieważ dzięki karate odreagowuję stres a poza tym mam wspólną pasję z synem.
Dariusz /8 kyu/ - Tuchola"
kolega nosi kimono z kyokusin i reklamuje WSI czyz to juz nie paranoja niektorych ?
osu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Z tego co wiem to sporo osób z różnych styli zaczęło treningi w tej organizacji ze względu na oferowanie zorganizowanej możliwości treningów dla osób nie w wieku nastu lat. A że osoby te wcześn8iej miały do czynienia z karate i trenowały w różnych stylach, to cóż, chyba niue można im zabronic noszenia posiadanych kimon i ewentualnie wcześniej zdobytych stopni, prawda?
nie honoruje sie stopni z kyoka w tradycyjnym i na odwrot, to zupelnie inna bajka, na ale zeby wykorzystywac emblematy kyokushin do reklamowania shotokanu ? 8O
osu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ma rację PITMAN, kolega Darek ćwiczył kiedyś Kyokushinkai i po wielu latach wrócił do karate, ale tym razem do Shotokan W.S.I. Jestem dumny, że tacy ludzie ćwiczą w naszej organizacji ! Szanując to co robił kiedyś nie kazaliśmy mu zdejmować naszywki. Bo i po co ? Nawet zrobiliśmy mu z nią fotkę bo nie miał innej karategi. Sam także rozpoczynałem od Kyokushinkai...
Co do stopnia naszego kolegi to LASSENSEI mylisz się katastrofalnie /zawsze irytowała mnie pewność co poniektórych forumowiczów w głoszeniu swoich opinii, ale Ty w tym jesteś najlepszy... Skąd możesz wiedzieć jak jest z weryfikowaniem stopni w innych organizacjach ? Bo tak sobie wyobrażasz ? Bo tak ci się wydaje ? Bo tak jest u Was ?! /