Skocz do zawartości


Zdjęcie

Złamany nos a boks/kickboxing


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_kakashi hatake
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Złamany nos a boks/kickboxing
ok. 2 lata temu miałem złamany nos, jakoś niedawno naszła mnie ochota na spóbowanie boksu / kickboxingu, ale ojciec lekarz, stwierdził że o boksie z złamaną kichawą moge tylko pomarzyć, jak to jest naprawde ?
Dodam ze miałem złamaną tylko przednią chorząstke, i to w dół, nie w bok.
  • 0

budo_who85
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Judo

Napisano Ponad rok temu

Re: Złamany nos a boks/kickboxing
Na mój gust to chyba nic nie powinno się stać, bo dwa lata to kupa czasu, bo patrząc się po zawodowych bokserach to raczej nie przeszkadza im to za bardzo, jednak nie jestem lekarzem :|
więc najlepiej przejdź się do jakiegoś lekarza lub porozmaiwaj z trenerem boksu, mówię się przejdź z całą świadomością bo ojciec-lekarz to ma bardziej podejście ojca niż lekarza i jego opinie akurat na ten temat są mało obiektywne ;)
  • 0

budo_kakashi hatake
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Re: Złamany nos a boks/kickboxing

mówię się przejdź z całą świadomością bo ojciec-lekarz to ma bardziej podejście ojca niż lekarza i jego opinie akurat na ten temat są mało obiektywne

Też tak sądze, dlatego stwierdziłem że spytam się tutaj ;]]

Na mój gust to chyba nic nie powinno się stać, bo dwa lata to kupa czasu, bo patrząc się po zawodowych bokserach to raczej nie przeszkadza im to za bardzo, jednak nie jestem lekarzem

Z tego co gdzieśtam czytałem, zawodowi bokserzy maja chrząstki z nosa ;)
  • 0

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Złamany nos a boks/kickboxing