Skocz do zawartości


Zdjęcie

ćwiczenia początkujący


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Seba90
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

ćwiczenia początkujący
Witam. Mam 19 lat jestem tutaj nowy i chciałbym Was, prosić o kilka porad dotyczących ćwiczeń siłowych w domu. Jestem początkujący, kiedyś ćwiczyłem trochę ale to sporadycznie. Mam kilka przyrządów do ćwiczeń w domu a mianowicie: sztanga 36 KG, ławeczka, przy której jest możliwość ćwiczenia tzw "rozpiętek" (nie wiem jak to nazwać) Tam mam teraz ciężar 7,5KG na stronę. Dwa hantle po 9KG, druga sztanga,na którą mam nałożone po 5KG na stronę+gryf. Oraz mam drążek do podciągania. Proszę o pomoc w ułożeniu planu treningowego. Teraz ćwiczę tak, nie wiem czy robie dobrze, nie wiem jak często mam ćwiczyć:
ćwiczę co 2 dzień najpierw robię około 20 pompek na rozgrzewkę, następnie wyciskam tą sztangę 36 KG 10 razy, później robie rozpiętki 15 razy, później wykonuję ćwiczenie na biceps-sztangą 10KG+gryf uginanie ramion stojąc podchwytem i tak wszystko po 7 serii w takiej kolejności. Czasem pomacham tymi hantlami po 9KG. I co dziennie po kilka serii podnoszę się na drążku od 5 do 8 razy. Czesem jeszcze zrobię kilkanaście pompek. Ćwiczę tak 2 tygodnie, wydaje mi się że te ciężary są odpowiednie jak narazie.
A jeszcze moje "rozmiary" 181cm 65KG. Chciałbym aby mój trening był jak najbardziej efektywny. Najbardziej zależy mi na rozbudowaniu klatki piersiowej, ramion (bicepsów i przedramion) oraz pleców, mniej na barkach ale też by się jakieś ćwiczenie przydało. I czy warto na początku brać jakieś odżywki białko albo coś takiego? Z góry dzięki za odpowiedzi
  • 0

HiTi

    Uczeń

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 568 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Wyciskanie [kg]:105
  • Martwy ciąg [kg]:135
  • Waga [kg]:76

Napisano Ponad rok temu

Re: ćwiczenia początkujący