Jakie stosować ćwiczenia
Napisano Ponad rok temu
Mam kilka zapytań dotyczących treningu...
Hmm... żeby lepiej wam było zrozumieć mój problem przedstawię go.
-Mam 19 lat
-Wzrost 181 cm
-Waga 75 kg
Ćwiczę od 7 miesięcy a moim głównym problemem jest to że bardzo wolno przybywam na masie mięśniowej... I dla tego postanowiłem napisać o tym na Forum i zapytać zawodowców.
Rok temu ważyłem 110 kg moja aktualna waga 75 kg ... jestem grubo kościsty dla tego jestem szeroki ... mam szerokie ramiona.
Nie stosuje żadnej diety i w tym cały jest chyba mój problem... i postanowiłem to zmienić wiec jutro bd miał rozpiskę diety.
Po schudnięciu mam nadmiar tkanki tłuszczowej na dolnej części brzucha < koło pępka > i jak wiadomo nadmiar skóry.
Nie jestem dobry w takich sprawach czyli: jak trenować, w jaki sposób itp
Chciałbym uzyskać szybki przyrost masy mięśniowej...
Aktualnie max wyciskam na sztandze 80 kg
Mmm... i jakie najlepiej były by dla mnie stosowane środki... kasa nie gra robi.
W razie W podaje numer GG 3815727
Liczę na waszą pomoc:)
Napisano Ponad rok temu
Witam wszystkich.
Mam kilka zapytań dotyczących treningu...
Hmm... żeby lepiej wam było zrozumieć mój problem przedstawię go.
-Mam 19 lat
-Wzrost 181 cm
-Waga 75 kg
Ćwiczę od 7 miesięcy a moim głównym problemem jest to że bardzo wolno przybywam na masie mięśniowej... I dla tego postanowiłem napisać o tym na Forum i zapytać zawodowców.
Rok temu ważyłem 110 kg moja aktualna waga 75 kg ... jestem grubo kościsty dla tego jestem szeroki ... mam szerokie ramiona.
Nie stosuje żadnej diety i w tym cały jest chyba mój problem... i postanowiłem to zmienić wiec jutro bd miał rozpiskę diety.
Po schudnięciu mam nadmiar tkanki tłuszczowej na dolnej części brzucha < koło pępka > i jak wiadomo nadmiar skóry.
Nie jestem dobry w takich sprawach czyli: jak trenować, w jaki sposób itp
Chciałbym uzyskać szybki przyrost masy mięśniowej...
Aktualnie max wyciskam na sztandze 80 kg