Skocz do zawartości


Zdjęcie

Benchmade PIKA czy Camillus CUDA EDC?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

budo_sovq
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Benchmade PIKA czy Camillus CUDA EDC?
Witam!
Ostatnio szukam noża EDC o dobrym stosunku jakość/cena, nie za drogiego i funkcjonalnego.
Trochę poczytałem i wyselekcjonowałem 2 noże BM PIKA i Camillus CUDA EDC, a jako, że jestem jeszcze laikiem nie potrafię podjąć decyzji. Dlatego proszę o pomoc w wyborze jednego z dwóch powyższych. Który jest lepszy jakościowo?
Z góry dzięki
  • 0

budo_piter pan
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: Benchmade PIKA czy Camillus CUDA EDC?
bierz Pike, moze jest na rekojesci zytelowej, ale za to wykorzystasz cala dlugosc ostrza, a w CUDA kolek jest za daleko od rekojesci moim zdaniem i moze sie klinowac w cietych materialach. a tak poza tym, polecam BM griptilian z dziurka czyli sheepfoot, jak poszukasz to znajdziesz pewnie cos na bazarze taniej niz w military.pl a warto bo kawal noza.


PS byl juz podobny temat ostatnio , poszukaj.


pozdrawiam


Piter pan
  • 0

budo_cassini
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1739 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kresy

Napisano Ponad rok temu

Re: Benchmade PIKA czy Camillus CUDA EDC?