Combat Elite Level V
Napisano Ponad rok temu
Ale cena znow pewnie wyzsza niz w Microtech'ach
Napisano Ponad rok temu
Jest drogi, wręcz wściekle drogi, jak na ten poziom skomplikowania mechaniki, materiały itd.
Fajny nożyk ogólnie, jakby miał chociaż te 3.6" to byłby naprawdę ciekawą propozycją.
Napisano Ponad rok temu
A co to za śróbki "lock-stop" ograniczają głębokośc zachodzenia blokady?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nóż ładny - może bym i kupił ale w przypadku reklamacji Świat Noży obciąża klientów kosztami badania/opinii przez rzeczoznawcę .... poniżej krytyki :blus:
Nie bardzo rozumiem. To jakiś zarzut pod adresem ŚN? Słyszałeś o tym czy tak miałeś?
Może jakieś szczegóły?
Napisano Ponad rok temu
Nóż ładny - może bym i kupił ale w przypadku reklamacji Świat Noży obciąża klientów kosztami badania/opinii przez rzeczoznawcę .... poniżej krytyki :blus:
Nie bardzo rozumiem. To jakiś zarzut pod adresem ŚN? Słyszałeś o tym czy tak miałeś?
Może jakieś szczegóły?
To zapewne znany wszystkim wałkarz RussianSoldier, olej gościa ...
Napisano Ponad rok temu
"... Gdyby jednak towar okazał się pozbawiony wad fabrycznych, lub materiałowych będziemy zmuszeni obciążyć Pana kosztami ekspertyzy dokonanej przez rzeczoznawcę."
Wątpliwe jest dla mnie czy nawet w przypadku nieuzasadnionej reklamacji sklep ma prawo obciążyć klienta. Moim zdaniem nie.
Napisano Ponad rok temu
Nie jestem biegły w prawach konsumenta ale taka klauzula występuje w wielu gwarancjach - po prostu jeśli twoja relkamacja jest nieuzasadniona serwis obciąża cię kosztami. Oni nie dostaną żadnych pieniędzy od producenta za naprawę gwarancyjną bo jej faktycznie nie było a usługę wykonano Nic dziwnego, że ktoś chce pieniądze za wykonaną pracę.
Nie przejmowałbym się tym za bardzo. Jeśli coś się zepsuło, składaj reklamację. Co do ŚN to jak to w handlu, Jest stanowczy coby mu dupy nie zawracali głupotami a warunków gwarancji z pewnością się wywiąże bo zależy mu na klientach. Mało kto poszukuje jednorazowych strzałów zakupowych, sklep raczej ustawia się pod wiele zakupów i stałych klientów
Napisano Ponad rok temu
Terminator przyznaj sie w końcu że jesteś po prostu innym wcieleniem wałkownika z knives o nicku RussianSoldier
teksty w stylu "dostałem fragment wiadomości" itp. są tak dziecinne że żal dupe ściska
widzisz stary - jednak dobrze strzeliłem w topicu o S2
nie dość że wałkownik to jeszcze dziecinne i prostackie akcje.
Dla zainteresowanych - RussianSoldier chciał oddać nóż S2 do reklamacji bo "tytan na rekojeści sie wyciera i rekojeść wygląda na wyświechtaną" i z tego powodu żądał zwrotu gotówki, zapewniając jednak że nóż nie był noszony ani używany (więc skąd kurwa ta wada niby).
Więc na swoje dziwne reklamacje dostał taką odpowiedź i sklep ma prawo obciążyć kupującego kosztami rzeczoznawcy - normalka. Tymbardziej jak reklamacja jest z dupy wyjęta.
Napisano Ponad rok temu
Blacha ... zachowujesz się jak wierny pies pana JK. W każdym poście, który godzi w jakikolwiek ineteres JK szczekasz głośno aby wszyscy słyszeli ... przyznaj się masz tam prowizyjkę, co?
Napisano Ponad rok temu
wałkownik, pseudokozak i tchórz
tyle.
a świat Noży odpowiedział Ci kulturalnie i zgodnie z przepisami jakie go obowiązują.
Ja pewnie odpisałbym Ci żebyś sie z taką reklamacją wpierdolił w beke.
Bo jaka to reklamacja że "rekojeść jest wyświechtana" a dwa zdania dalej pisane że nóz nie był używany i nie nosi śladów użytkowania i jakieś kręcenie i kombinowanie jak 6 letnie dziecko.
Uroiłeś sobie coś a że ktoś Cie olał słusznie zresztą to teraz pod innym nickiem robisz jakieś akcje podjazdowe.
Gówniarz jesteś i tyle.
Honoru mają od Ciebie więcej żule spod budki z piwem.
Napisano Ponad rok temu
Wiesz peterskin - nawet w przypadku reklamacji np. samochodu, którego wartość zdecydowanie przewyżasza wartość noża dealer staje na wysokości zadania i nie obciąża kosztami klienta. Mnie tu śmierdzi ponieważ sklepik, o którym mowa chce się w mojej ocenie wykpić aby facetowi nie oddać kasy ... uczciwość handlowców
Faktem jest, że sam bardzo niechętnie przyjmuję kupiony ode mnie towar i wcale się nie dziwię temu co piszesz. Kupiony towar nie może być tak po prostu zwrócony to nie Mango Telezakupy
Co do samochodu idąc do serwisu musisz powiedzieć co ci w nim stuka czy o co chodzi. Natomiast jeśli sprawa rozchodzi się o wyciarający się tytan to rzeczywiście jest trudno. Trzebaby udowodnić, że jest to wada fabryczna w np. hartowaniu Generalnie sprawa nie warta 300zł
Napisano Ponad rok temu
Kto cię blacha słucha krzykaczu?? Idź się podrzyj i popłacz, że jesteś rogacz i kolejna panna ci przyprawiła rogi jeleniu
Napisano Ponad rok temu
Będziesz też mógł Blasze powiedzieć co o nim myślisz, tak oko w oko, zobaczymy czy nadal będziesz taki wygadany ...
dla trzech stówek Ty zniszczyłeś siebie w oczach ludzi z knives, sprzedałeś zepsute gówno, zrobiłeś wałek i jeszcze stawiałeś warunki przy zwrocie kasy, a i do tego zmusiło Cię tylko i wyłącznie zachowanie userów knives, a nie Twoje sumienie ...
Krzykaczem jesteś Ty, tylko już naprawdę mało osób Cię słucha, tak to bywa z kłamcami i złodziejami ...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Tak się zachowuje uczciwy sprzedawca - a nie jak JK
Zapraszasz mnie na zlot? Kurwa szkoda prądu i paliwka na buców
O jacy wy jesteście na tym knives wszyscy zdziwieni, że zlikwidowałem swoją fotkę. Jak się odchodzi to się zabiera manatki co?
Napisano Ponad rok temu
A i jeszcze jedno - knives niebawem mam nadzieję będzie zamknięte za szerzenie treści antypolskich i propagujących narkomanię - zapodałem linki gdzie trzeba ... niebawem ktoś zapuka tam gdzie stoi serwerek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
CRKT M2114SF
- Ponad rok temu
-
Odp: Linton ... folder`y
- Ponad rok temu
-
MCusta ...
- Ponad rok temu
-
Gerber Spectre
- Ponad rok temu
-
Moj mieczyk - Hybryda
- Ponad rok temu
-
CRKT S2 - Customized Special Edition
- Ponad rok temu
-
INTRUDER by Bona
- Ponad rok temu
-
PASJONACI...
- Ponad rok temu
-
KA-BAR Dozier Clip Point
- Ponad rok temu
-
Tichbourne K-2
- Ponad rok temu