Skocz do zawartości


Zdjęcie

tani nóż


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

budo_leyus
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 68 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biała Podlaska

Napisano Ponad rok temu

tani nóż
Jak w temacie interesuje mnie zakup tanieg noża, cena do 50-60 zł. Cel wyłącznie samoobrona, prawdopodobnie nie będzie nigdy przydatny ale tak o żeby leżał w kieszeni :) . Znalazlem w tych granicach cold steela - ale z wlokna szklanego, nie wiem czy to z sensem chyba nie. Od razu mowie jestem kompletnym laikiem, a i poleccie mi jakis sklep lub aukcje na allegro. Nie chce czegos co bedzie super ekstra sluzyc na lata, ale nie chce tez zeby rozpadlo sie przy obieraniu pomaranczy :) jak mi sie przypadkiem zdarzy. Znajdzie sie cos w tym przedziale cenowym? Czy zwyczajnie nawet nie probowac szukac czegos w miare i isc kupic na targu taki co bedzie groznie wygladal? Mam kumpla co kupuje tylko takie ale on to nieobliczalny jest i potrafi jak ktos wyskoczy uzyc w praktyce i mu sie raczej sprawdzaja.
  • 0

budo_beatles
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ja?

Napisano Ponad rok temu

Re: tani nóż
W tym przdziale to chyba nieee...raczej cos powyzej setki to bys znalazl. np. gerberEZ, ale do samoobrony to ez raczej nie zostal stworzony.
  • 0

budo_gosc84
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 482 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: tani nóż
Nóz do obrony zły pomysł straszenie to ebzsens jak juz to szybkie i dyskretne uzycie ale z tego masa tłumaczenia . jak chces zmeić dobry nóż za ta cene to poszukaj sobei jakiegoś Wiktorinoxa lub gdzies używanego spyderco byrd
  • 0

budo_unibike
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 87 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: tani nóż