Walka Pawla - komentarze (spoiler delikatny)
Napisano Ponad rok temu
nie bardzo wiedzialem gdzie to zamiescic, bo w polowie tematow jezdzi sie po spoilerowcach, w temacie o walce pawla z alexem jest o tym ze ludzie dopiero sciagaja, wiec dyskusje tam tez nie wchodza raczej w gre. Stad ten topic, po tytule idzie sie domyslic ze to spoiler, wiec ktos kto nie zna wyniku nie powinien wlazic.
czekam wiec na wasze opinie o walce
B.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Jestem amatorem sportu, znam go bardziej z telewizji niz maty, ale na brzuchu pawel byl wedlug mnie bezpieczniejszy, widac bylo co sie dzialo po uderzeniach z dosiadu w pierwszej walce, a mimo wszystko przed duszeniami jako judoka obroni sie napewno lepiej niz przed duszeniami. Jak widziale mte balache... eh... cisnienie mi skoczylo ze glowa mala...
nie ywkorzystal tez jednej okazji do zalozenia balachy na noge jesli dobrze widzialem. Na dobra sprawe, tak mi sie wydaje, ze mial duza szanse nie dac sie zdusic gdyby dal rade wstac i biodra wysoko wyniesc, rusek by sie wg mnie zeslizgnal, no ale jak juz mowilem jest to zdanie czlowieka ktory nie zna tego sportu od podszewki.
Jednego mi szkoda, przegral wygrana walke.
Mimo wszystko bardzo mu gratuluje bo naprawde, pokazal sie z genialnej strony po niebezpiecznym poczatku (pieknie sie zachowal po mocnym uderzeniu Alexa, chociaz ryzykowne byly te wejscia w klincz....)
Tyle odemnie, ciagle pod wrazeniem
Bal.
yhh.. to bedzie sylwester, mam nadzieje pare klinow mi humor poprawi
Aha jestem tak mocno pod wrazeniem ze nie biore odpowiedzialnosci za to co psize wiec nie jezdzijcie po mnie za mocno
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
pozatym to nie jest teoria zadna, a uciekac t trzeba zawsze do dogodnej dla siebie pozycji jesli dobrze mysle.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu