Skocz do zawartości


Zdjęcie

frame lock w gerber paraframe? :/


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_dlugopis
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznan

Napisano Ponad rok temu

frame lock w gerber paraframe? :/
Zaznaczam ze jestem nowy w temacie.... Wlasnie kupilem noz gerbera - parafrme II z frame lockiem za ok 100 zlociszy. Na drozszy mnie nie stac a wyczytalem ze gerber to dobra firma. I jest taki problem - ten noz ma blokade frame lock i po otworzeniu nie wchodzi automatycznie za ostrze, to znaczy zachodzi za ostrze ale nie do konca- nie blokuje go skutecznie- wyglada to tak jakby bylo troche za duzo stali na blokadzie. Trzeba ja docisnac palcami, wtedy ostrze jest elegancko zablokowane.... i teraz pytanie- czy jest to normalne? Czy po pewnym czasie blokada sie "wyrobi" i sama bedzie zaskakiwac? Czy mam wymieniac noz?
  • 0

budo_mr_twinkle
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 655 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisano Ponad rok temu

Re: frame lock w gerber paraframe? :/
Mój miał podobnie, choć się blokował, ale jakoś tak niepewnie. Wyrobił się po pewnym czasie i teraz działa bez zarzutu. ALe za mocno nie dociskaj, bo za bardzo wyrobisz tego frame'a. Paraframe służy mi wiernie od lutego do lekkich zadań EDC, biorę go i do garnituru i do luźniejszego stroju. Cudów nie wymagaj za taką kasę, ale to w sumie fajna koska. Witamy nowego w temacie :D
  • 0

budo_natureza
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 294 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:P-ń

Napisano Ponad rok temu

Re: frame lock w gerber paraframe? :/
Spec-Shop na Piekarach rozumiem?
Sam ten nożyk macałem i też to zauważyłem dlatego go nie kupiłem. Sprzedawca mówił, ze można go trochę "dogiąć"
  • 0

budo_dlugopis
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznan

Napisano Ponad rok temu

Re: frame lock w gerber paraframe? :/