Filmy instruktazowe rzucania nozem.. Pomocy!
Napisano Ponad rok temu
Czy moglibyscie mi podrzucic linki do filmow instruktazowych? Darmowych oczywiscie... Ja znalazlem tylko opisy... Rzucam i idzie mi to niezle ale chcialbym zobaczyc czy nie daloby sie poprawic techniki. Nie mam pojecia o rzucaniu toporami. Czy moglibyscie cos poradzic? Pozdrawiam.
Napisano Ponad rok temu
Ja też nie mam - ale po co komu taka wiedza - rzucić nożem , saperką, toporkiem - ok. Może :roll: w określonych warunkach taka wiedza i umiejętności mogą się przydać , ale rzucać toporem Chyba tylko w rzeźni na fajrant :wink: Toć średniowiecze już mineło dość dawno temu.
Pozdr. Surval
Napisano Ponad rok temu
Arfen - żadne filmy nie są potrzebne, uwierz mi. Jak w wolnych chwilach rzucam do tarczy nożami, toporkiem, a nawet wielkimi gwoździami. Jestem totalnym samoukiem. To tylko kwestia praktyki. A zasady przy rzucianiu taporami są takie same jak przy rzucaniu nożami - wyczucie dystansu i prawidłowe prowadzenie ręki.
Napisano Ponad rok temu
Dla hobby, Surval, dla hobby...
Arfen - żadne filmy nie są potrzebne, uwierz mi. Jak w wolnych chwilach rzucam do tarczy nożami, toporkiem, a nawet wielkimi gwoździami. Jestem totalnym samoukiem. To tylko kwestia praktyki. A zasady przy rzucianiu taporami są takie same jak przy rzucaniu nożami - wyczucie dystansu i prawidłowe prowadzenie ręki.
Otoz to...
Da sie rzucac wszystkim co ma czubek. Swietnie np. wchodza nozyczki, dluta, srubokrety
Nozyczki najlepiej stare, stalowe bez plastikowych elementow. Czesto sie rozkladaja w locie i wbija sie jeden czubek :twisted:
Serio...
Widelcami nie probowalem
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Możliwe że znajdziesz parę interesujacych rzeczy dla siebie
Napisano Ponad rok temu
widzialem ta strone...
zreszta na drugiej jest to samo...
wszedzie tylko buy buy buy....
no to bye bye