Skocz do zawartości


Zdjęcie

pomocyyy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

budo_xavier108
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Oława / dolnośląskie

Napisano Ponad rok temu

pomocyyy
Witam wszytskich serdecznie jestem studentem psychologi i pisze pracę o tym, czego szukają ludz w sztukach walki chodzi mi wszelkie aspekty, nie wiem nie znam sie
ruch, wysiłek, duch, przekrasczanie granic ból napiszcie prosze kilka słów
czym sa dla Was sztuki walki i czy jakoś Was zmieniły ??
Wielkie Dzieki
mozecie tez na maila [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_wnuk
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 537 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: pomocyyy
Jaz zacząłem treningi w sumie pzrypadkiem, kolega mnie namówił. A czemu dalej ćwicze cóz spodobało mi się to :) i jest dorbe dla zdrowia (tylko wkużaja mnie pewne głupie lementy mojego stylu wiec mozliwe że w pzrsyzłosci go zmienię ale tego nie wiem jeszcze, bo nie wiadomo co przyszłosć przyniesie). Pozatem daje większą (acz złudną) pewnośc siebie.

PS. A może ja masohistą jestem? żartuje żeby nie było :wink: (ale bez bólu i ciezkiej pracy nie ma efektu w żadnej dziedzinie)
  • 0

budo_ewka16
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 227 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Walia(Cardiff)

Napisano Ponad rok temu

Re: pomocyyy
Moim zdaniem każdy ma inny cel i to co chce osiagnac przez trenowanie sztki walki.Niektorzy poprzez cięzki wysiłek i sumienna prace nad własnym ciałem chcą osiągac dobre wyniki,wygrywać turnirjr róznego rodzaju zawody.A sa i tacy to co trenuja po to być czuć sie bezpieczneij,dla własnego zdrowia i poprawy kondycji.A i zdaża sie tez czesto po to by pokazać jakim to sie jest dobrym móc kogoś jednym ciosem powalic.Kazdy czegoś w życiu szuka i szuka aż znajduje.

„Karate jest sztuką i filozofią walki. Nie jest ważna wygrana czy przegrana, ale doskonalenie samego siebie.”