Aparat ortodontyczny
Napisano Ponad rok temu
Trenuję Muay Thai od 4 miesięcy i niedługo spodziewałbym się jakichś sparingów, jednak lada chwila będe miał zakładany stały aparat na zęby. Koszta takiego aparatu to około 3000zł i chciałbym, żebyście mi powiedzieli czy jest jakikolwiek sposób na uchronienie go podczas sparingów(np. jakaś specjalna szczęka ochronna) Wg mnie to niejest taniuśki sprzęt(mowa o aparacie) i dlatego niechce go narazać na uszkodzenia, a z drugiej strony niewyobrażam sobie siebie jako dobrego "zawodnika"(cudzysłów jest po to aby podkreślić, że prawdziwym zawodnikiem niejestem i niebęde :-) ) nie spaującego się wogóle. Chciałbym podkreślić, że aparat przewiduję mieć na szczenie około roku...Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Nie uchronisz go niestety normalnymi szczekami, ale zapytaj sie ortodonty cyz cos na to poradzi, moze uformowac specjalnie z tworzywa szczeke na twoj aparat - pewnie za dodatkowa oplata.
Nie ryzykuj sparingow w aparacie, bo jak dostaniesz nawet lekkiego strzala w szczeke, to bedziesz bardzo krwail, bo aparat odbije sie od wewnetrznej strony szczeki i ja bardzo porani. Pozatym przez pierwszy tydzien bedziesz jadl same budynie i kisiele - ale to tak na marginesie
Napisano Ponad rok temu
ja wcinałem jogurciki 8)Pozatym przez pierwszy tydzien bedziesz jadl same budynie i kisiele - ale to tak na marginesie
A sparingowac da sie w apraracie,tylko ze wiekszosci to ludze z ktorzy ze mna walczyli mieli pokrwawione pięsci,od mojego aparatu ,ja tylko pare razy poranione wargi
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
A sparingowac da sie w apraracie,tylko ze wiekszosci to ludze z ktorzy ze mna walczyli mieli pokrwawione pięsci,od mojego aparatu ,ja tylko pare razy poranione wargi
Jak to pokrwawione, to Wy bez rekawic lejecie sie po pyskach ? hardcore 8O
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
No jak, bare knuckle, nie?Jak to pokrwawione, to Wy bez rekawic lejecie sie po pyskach ? hardcore 8O
Napisano Ponad rok temu