Skocz do zawartości


Zdjęcie

gry PC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

miko39
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1096 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Klatka piersiowa [cm]:115
  • Udo [cm]:64
  • Przysiad [kg]:100 5x5 na klatce
  • Wyciskanie [kg]:110
  • Martwy ciąg [kg]:160
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

gry PC
Szukam jakiejś dobrej gry na dwóch,gramy z kumplem w WP powrot ktola i zajebista gierka,ale nam sie nudzi czy zna ktos jakies fajne fps rpg czy cos podobnego na 2?
  • 0
"Niemożliwe nie istnieje,to tylko puste słowo..."

Bover
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1422 postów
  • Pomógł: 0
21
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Warrock
  • 0

TCNieI
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Pomógł: 0
6
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kuchnia polska regionalna, dietetyka
  • Staż [miesiące]:2008
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :b/d
  • Klatka piersiowa [cm]:b/d
  • Pas [cm]:b/d
  • Udo [cm]:b/d
  • Przysiad [kg]:200
  • Wyciskanie [kg]:140
  • Martwy ciąg [kg]:240
  • Waga [kg]:91

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC

Warrock


Sami cziterzy, nie pograsz normalnie no chyba że masz ziomka i pokój na hasło to ta :] ogólnie fajna gierka.. możesz spróbować jeszcze w Metin 2 :D
  • 0

Nie zadzieraj ze mną, jestem bardziej walnięty niż 100% ludzi!
Nie zawsze sugeruj się moją wypowiedzią/zdaniem, sporo zasad i teorii mam w dupie.
Dziennik treningowy: Dziennik treningowy TC
StuProcentowy Mięsień, Tylko bajceps się liczy, Stejki !! Tylko stejki a nie jakieś kanapeczki,
I nie ma opierdalania się SIŁA !, Znasz lepszego ?- Ja nie znam. HERBATA W GRANULKACH CIE ROZJEBIE !
a42612f26.gif

but.jpg


-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Jest dużo lepszych gier od Zbugowanego metina np wow, knight online, cabal online
  • 0

 

 


HiTi

    Uczeń

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 568 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Wyciskanie [kg]:105
  • Martwy ciąg [kg]:135
  • Waga [kg]:76

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
to ja polecam lineage 2 lub wolfa et,moje 2 ulubione gierki online ;]
  • 0
Nie jesteś wielki ? A zadaj sobie pytanie - piłeś mleko? No właśnie
pomogłem? daj "+" nie bądz pipa ;]

UkaniU

UkaniU
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 3340 postów
  • Pomógł: 15
  • Lokalizacja:Kraków / Wrocław
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Culinary and healthy cooking in the kitchen!
  • Staż [miesiące]:6 lat +
  • Wzrost [cm]:174
  • Biceps [cm] :41,5
  • Wyciskanie [kg]:140
  • Waga [kg]:81

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Cs and WW



Dołączona grafika

Wybieram produkty lokalne, sezonowe, świeże.

S
iła Człowieka nie Polega na tym, że Nigdy nie Upada, ale na tym, że Potrafi się Podnosić.


Bover
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1422 postów
  • Pomógł: 0
21
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC

to ja polecam lineage 2 lub wolfa et,moje 2 ulubione gierki online ;]


Lineage 2 zayefajne.

Ja osobiście gram od 3 lat i 4 miecha w OGame.Gra ktoś ? co prawda to niejset taka gra gdzie sie chodzi kims i walczy czy coś tylko taka strategia prze przeglondarke :D
  • 0

miko39
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1096 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Klatka piersiowa [cm]:115
  • Udo [cm]:64
  • Przysiad [kg]:100 5x5 na klatce
  • Wyciskanie [kg]:110
  • Martwy ciąg [kg]:160
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Gralem we wszystkie te gry linaege badziew nudzil mnie,ale chodziło mi o tekie gry na jednym ekranie dzielonym :D typu WP powrot króla spider man lego :D :D thps nfsu2
  • 0
"Niemożliwe nie istnieje,to tylko puste słowo..."

Bover
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1422 postów
  • Pomógł: 0
21
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Zapytaj na jakiś forum gdzie są maniacy gier, tutaj bardziej są zainteresowani machaniem sztangi niż grami :D
  • 0

ZiomalZwM
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Toruń
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
jak masz PS2 to mozesz sie pobawic...bo na kompie nie ma az takich fajnych gier...na Playstation albo na XBOX-a jest tego multum...
  • 0
"BEZ KASY NIE MA MASY,BEZ MASY NIE MA KLASY ;)"

Dołączona grafika

miko39
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1096 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Klatka piersiowa [cm]:115
  • Udo [cm]:64
  • Przysiad [kg]:100 5x5 na klatce
  • Wyciskanie [kg]:110
  • Martwy ciąg [kg]:160
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC

jak masz PS2 to mozesz sie pobawic...bo na kompie nie ma az takich fajnych gier...na Playstation albo na XBOX-a jest tego multum...

Co ty gadasz wladca powrot krola street figt samurai wariors lego :thumbup: tony hawk sa fajne gry tylko trzeba szukac juz troche poc zytałem i mam jakies 20gb to sciagniecia
  • 0
"Niemożliwe nie istnieje,to tylko puste słowo..."

ZiomalZwM
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Toruń
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
noo gry niby sa ale moim zdaniem i tak lepiej sa zrobione na konsole..zawsze tak jest..ale jak masz 2 pady przy kompie to tez mozna sie dobrze pobawic...:thumbup: jeszcze jest taki problem ze nie kazda gra jest robiona pod pc np. fifa street 2 ..wielka szkoda ze mozna sobie pograc tylko na konsoli ale i tak sie oplaca pozdro
  • 0
"BEZ KASY NIE MA MASY,BEZ MASY NIE MA KLASY ;)"

Dołączona grafika

Cwiczenia.com.pl
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Warcraft 3 na sieć polecam.\!
  • 0
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

miko39
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1096 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Klatka piersiowa [cm]:115
  • Udo [cm]:64
  • Przysiad [kg]:100 5x5 na klatce
  • Wyciskanie [kg]:110
  • Martwy ciąg [kg]:160
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC

Warcraft 3 na sieć polecam.\!

Warcraft nie jest płatny na miesiąc?Ja podobne do wara polecam Battle Forge, no i klasyka Diablo 2 lord of the destruction.
P.S.Grudzień diablo 3 :thumbup:
  • 0
"Niemożliwe nie istnieje,to tylko puste słowo..."

-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Przecież są emulatory konsoli xbox, ps, ps2, nintendo, cube na kompa i jak jakaś gra tylko na konsole to ściągasz emulator i jazda. Może nawet są już emulatory ps3 :P
  • 0

 

 


czapajq
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
bardzo fajny jest dekaron/2moons
  • 0

firefly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1838 postów
  • Pomógł: 0
169
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:od połowy 2007
  • Wzrost [cm]:172

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Wow jest drogi jak cholera, a na piratach polowa skilli nie dziala. Na siec najlepszy jest warcraft 3, i mapa the black road (taki Wow dla biednych, ciupiemy z bratem w tą mapę już pare dni, i tak z 5% przeszliśmy, zajebista:P)
  • 0
Pomogłem? Daj plusa:)

Kawałek na ten tydzień:

http://www.youtube.com/watch?v=Zq64GRGpLQc

Major

    JDM Culture

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 876 postów
  • Pomógł: 0
10
Neutralna
  • Lokalizacja:Łańcut
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Siłownia, Honda, ASG
  • Staż [miesiące]:2
  • Wzrost [cm]:174
  • Biceps [cm] :38,5
  • Klatka piersiowa [cm]:NA
  • Pas [cm]:NA
  • Udo [cm]:NA
  • Przysiad [kg]:NA
  • Wyciskanie [kg]:100kg x2
  • Martwy ciąg [kg]:NA
  • Waga [kg]:67kg

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC
Jeżeli WoW jest dobrą grą to ja jestem Mistrz Olympia 2009-10-11-12 itd ...
  • 0
"W moich żyłach płynie Rocket Fuel a nie jakieś tam dziadostwo !"
"Double Blast potem Rocket Fuel i nie ma opierdalania się"
"Nie ma lipy ! Hardcorowo !"
"Dzisiejsza waga 128kg i TAKA forma ! KTO JEST LEPSZY ? Ja takich nie znam !"
Robert Burneika

KAM

    Wujek

  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 3978 postów
  • Pomógł: 8
105
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:Płynę od 2008

Napisano Ponad rok temu

Re: gry PC

Wow jest drogi jak cholera, a na piratach polowa skilli nie dziala. Na siec najlepszy jest warcraft 3, i mapa the black road (taki Wow dla biednych, ciupiemy z bratem w tą mapę już pare dni, i tak z 5% przeszliśmy, zajebista:P)


Nie no kiedyś połowa rzeczy nie działała teraz jest w miarę ok
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019