Skocz do zawartości


Zdjęcie

Katsu!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

budo_kamillo
  • Użytkownik
  • Pip
  • 46 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sopot

Napisano Ponad rok temu

Katsu!!!
Witam!
Jestem początkującym adeptem jujitsu lecz zainteresowal mnie ten temat gdyż w przyszłości zamierzam ćwiczyć z wykorzystaniem katsu.Wiem,że jest to temat tylko dla zaawansowanych ale chciałbym chociaż o tym poczytac.Dlatego jeśli ktoś zna tytułu książek,w których ten temat jest solidnie opisany to byłbym bardzo wdzięczny za info.Ciekaw też jestem jakie inni mają do tego podejście.
Pozdrawiam :D
  • 0

budo_robertp
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2164 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Katsu!!!

Witam!
Jestem początkującym adeptem jujitsu lecz zainteresowal mnie ten temat gdyż w przyszłości zamierzam ćwiczyć z wykorzystaniem katsu.


A co rozumiesz pod tym słowem? Bo o ile dobrze pamiętam, to taka pierwsza pomoc po specyficznych urazach treningowych.
Czyli oberwałeś kopa w jaja i w związku z tym skaczesz na piętach. Jak "zamierzasz ćwiczyć z wykorzystaniem katsu". ?
  • 0

budo_kamillo
  • Użytkownik
  • Pip
  • 46 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sopot

Napisano Ponad rok temu

Re: Katsu!!!

A co rozumiesz pod tym słowem? ...Jak "zamierzasz ćwiczyć z wykorzystaniem katsu". ?


Witam!
Katsu dla mnie to techniki dzięki,którym w bardzo szybki sposób można przywrócić takie funkcje życiowe jak np.normalny oddech poprzez ucisk lub masarz odpowiednich punktów witalnych,chciałbym poprostu sie kiedyś tego nauczyć i używac kiedy bedzie trzeba.
Pozdrawiam :D
  • 0

budo_piotr***
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Katsu!!!
jeśli chcesz poznać katsu to wal na staż z sensei Wingrove, ewentualnie popytaj senseja Eryka Murlowskiego z Kobudo Kenkyukai
  • 0

budo_martius