Katsu!!!
Napisano Ponad rok temu
Jestem początkującym adeptem jujitsu lecz zainteresowal mnie ten temat gdyż w przyszłości zamierzam ćwiczyć z wykorzystaniem katsu.Wiem,że jest to temat tylko dla zaawansowanych ale chciałbym chociaż o tym poczytac.Dlatego jeśli ktoś zna tytułu książek,w których ten temat jest solidnie opisany to byłbym bardzo wdzięczny za info.Ciekaw też jestem jakie inni mają do tego podejście.
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Witam!
Jestem początkującym adeptem jujitsu lecz zainteresowal mnie ten temat gdyż w przyszłości zamierzam ćwiczyć z wykorzystaniem katsu.
A co rozumiesz pod tym słowem? Bo o ile dobrze pamiętam, to taka pierwsza pomoc po specyficznych urazach treningowych.
Czyli oberwałeś kopa w jaja i w związku z tym skaczesz na piętach. Jak "zamierzasz ćwiczyć z wykorzystaniem katsu". ?
Napisano Ponad rok temu
A co rozumiesz pod tym słowem? ...Jak "zamierzasz ćwiczyć z wykorzystaniem katsu". ?
Witam!
Katsu dla mnie to techniki dzięki,którym w bardzo szybki sposób można przywrócić takie funkcje życiowe jak np.normalny oddech poprzez ucisk lub masarz odpowiednich punktów witalnych,chciałbym poprostu sie kiedyś tego nauczyć i używac kiedy bedzie trzeba.
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Najlepiej zapisac sie na typowe kursy katsu choc tu tez trzeba uwazac bo azjaci sa czesto niezlymi oszolomami i wala scieme taka jaka sluchacz chce uslyszec
Oczywiscie trafiaja sie fachowcy ktorzy zarazem sa tez lekarzami medycyny konwencjonalnej i mozna od nich sie naprawde wiele nauczyc.
Wiekszosc osob tylko zajmujacych sie jj wiecej wie o osae-waza niz o katsu choc moim zdaniem jedno z drugim powinno isc w parze i nie mozna jednego bez drugiego cwiczyc.
Napisano Ponad rok temu
Bylem w Kaliszu na seminarium z sensei Terrym ale nie zdążył nic na ten temat powiedzieć.Oczywiście będę starał się być na najbliższym seminarium kto wie może sensei coś pokaże
Napisano Ponad rok temu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1