Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pistolet gazowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

budo_strix
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 68 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pistolet gazowy
Na wstepie chcialbym sie przywitac, to moj pierwszy topic, chociaz forum czytuje juz od dawna. A wiec witam wszystkich Forumowiczow.

Jestem studentem mam, 20lat, od pewnego czasu zastanawiam sie nad kupnem pistoletu gazowego. Wiem ze wiele osob ma sporo zastrzezen (niektore sa napewno słuszne) co do takiego rozwiazania. Dodam ze 3 lata trenowalem karate, a w tym roku zaczołem boks. Nie jestem jakims gnojkiem, bez pojecia, ktory chce sobie kupic zabaweczke i nia straszyc. Jezeli juz go kupie to zamierzam uzywac go oczywiscie jedynie do samoobrony na ulicy. (gdy jest mozliwosc i nie ma innego wyjsca wyciagam i strzelam, bez straszenia ani machania przed nosem komus).

Moje pytanie kieruje do Policjantow na forum, a mianowice, jak to jest z ta legalnoscia pistoletu gazowego? W sklepach internetowych mowa jest jedynie o pełnoletnosci, o uszy obilo mi sie 21 lat, czy to prawda? Pozatym jezeli Policja by przy mnie znalazła taka bron, to mowiac juz od strony praktycznej czy mieli by cos przeciwko, czy jest to legalne?
Daje tutaj link do pistoletu ktory mam na oku, czy moze ktos mogł by mi cos zasugerowac apropo niego. [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Z gory dziekuje za odpowiedz i jeszcze raz pozdrawiam wszystkich.
  • 0

budo_kwiatq
  • Użytkownik
  • Pip
  • 44 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zasadniczo z Węgorzewskiej

Napisano Ponad rok temu

Re: Pistolet gazowy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] to nie jest pistolet gazowy tylko miotacz gazu w obudowie pistoletu. Wygodniejszy jest zwykły gaz
  • 0

budo_mr_twinkle
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 655 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisano Ponad rok temu

Re: Pistolet gazowy