Skocz do zawartości


Zdjęcie

Staż z P.Durchon


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

budo_wallace
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 567 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Staż z P.Durchon
Może tym razem ktoś inny niż ja napisze relacje :)

Wallace (ostatnio zmęczony pisaniem relacji)
  • 0

budo_jusi
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1499 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa-Tarchomin

Napisano Ponad rok temu

Re: Staż z P.Durchon
Ja nie jestem dobra w pisaniu relacji.Ale może coś skrobnę,a ktoś dopisze coś więcej :)
Staż z Pascalem Durchon rozpoczął się w sobotę o godzinie 10. Dla wszystkich było to wielkim zaskoczeniem, gdyż jak wiemy nie zbyt często staże rozpoczynały się punktualnie. Spore grono aikidoków stawiło się kilka minut przed dziesiątą i rozpoczęło samodzielną rozgrzewkę.
Na pierwszym treningu był boken. Nie znam się aż tak wybitnie na nazwach,dlatego jakby ktoś był uprzejmy uzupełnić ten frament :D .
Po bokenie było aikido. Pojawiły się min. shiho nage z hanmi-hantachi waza i z yokomen uchi.