Skocz do zawartości


Zdjęcie

bolące piszczele


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

budo_concret
  • Użytkownik
  • Pip
  • 25 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano Ponad rok temu

bolące piszczele
Siema,

Jako, że jestem początkujący (wczoraj 1 trening MT) to mam pytanie odnośnie bolących piszczeli, czy są jakieś dobre maście które poleciacie albo jakieś inne sposoby ??
  • 0

budo_aresx
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:POLSKA

Napisano Ponad rok temu

Re: bolące piszczele
Ile to juz razy bylo :)
Ochraniacze i po problemie 8)
  • 0

budo_ludee
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 625 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: bolące piszczele
tylko nie takie plastikowe jak te do nogi (pilka nozna) :)
  • 0

budo_mate
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2646 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: bolące piszczele

Siema,

Jako, że jestem początkujący (wczoraj 1 trening MT) to mam pytanie odnośnie bolących piszczeli, czy są jakieś dobre maście które poleciacie albo jakieś inne sposoby ??

pewien moj szanowy kolega mawia:" żelazo trzeba hartować: a ja dodam: "nie martw się jak umrzesz to Cie przestaną boleć"
  • 0

budo_mate
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2646 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: bolące piszczele

Ile to juz razy bylo :)
Ochraniacze i po problemie 8)

Jak mozecie doradzac koledze takie bzury? co mu po piszczelach ktorymi na ulicy nie bedzie w stanie kopac bez ochraniaczy? ja polecam utwardzanie na worku Sam kiedys kopalem w znaki drogowe ale to byl kiepski pomysł i jak bede w wieku mojego ojca to pewnie to poczuje :)
  • 0

budo_concret
  • Użytkownik
  • Pip
  • 25 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano Ponad rok temu

Re: bolące piszczele