Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co lepsze ... ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

budo_kubagc
  • Użytkownik
  • Pip
  • 26 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Co lepsze ... ?
Mam pytanie do was ,
(Odrazu przepraszam jeżeli jakieś pytania będą banalne lub głupie ale nie znam się :P )
przejżałem wszystkie tematy o Bjj i Thai'u w Wawie bo mam straszną ochotę zapisać się na jakieś zajęcia tego typu, do tej pory trenowałem tylko Kung fu -2lata , Taekwondo z pół roku w między czasie i ostatnio z dwa miesiące Sandę. Ostatnio jednak zrozumiałem że chce czegoś innego , na początku myślałem o samym Thai'u ale w połączeniu z BJJ to by było coś wspaniałego bo w życiu zdaża mi się wiecej sytułacji w których nie chce kogoś uszkodzić , tylko unieruchomić i poczekać aż "ostygnie" , albo nawet w takich przepychankach na żarty też by się ta umiejętność przydała :D .
No więc kontynułując mieszkam w Warszawie a konkretnie w Ursusie , wiem już o dwuch szkołach które by się nadawały , ta na Legii i ta na Gwardii , tyle że mam jeszcze pare ale w tej sprawie żeby nie było za pięknie :D
Czy nie ma jeszcze jakichś szkół o których nie wiem ?
Nie koniecznie Thai+BJJ , może np. sam BJJ - Wiecie jestem otwarty na propozycję.

Nie mam pojęcia na co się zdecydować bo nie przeczytałem mimo tylu topic'ów żadnej obiektywnej opinii o tych klubach !

Kumpel co chodzi na Gwardię ale na jakieś inne zajęcia , mówi że tragicznie jest tam ten Thai prowadzony , o Bjj też chyba coś wspominał co mnie troszkę zniechęciło. Nie wiem za to co się dzieje na Legii .
Powiedzcie jak to jest tam od wewnątrz , czy całkiem zielony w tej dziedzinie może liczyć na to że będzie trenował żeczywiście od podstaw czy odrazu na głeboką wodę i doganiaj innych ?