Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kung fu w Warszawie (proszę nie krzyczeć ;))


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

budo_piotr_w
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Kung fu w Warszawie (proszę nie krzyczeć ;))
Tak, wiem, że to pytanie było tutaj zadawane już sporo razy :-) Tym niemniej pozwolę sobie je zadać raz jeszcze:

Czy jesteście w stanie polecić początkującemu dobre miejsce / klub / sekcję w Warszawie do trenowania kung fu?

Zanim podniosą się krzyki :-) zaznaczę, że po pierwsze: przeczytałem
"przyklejone" ogłoszenie na ten temat, po drugie: czytałem poprzednie posty :-) Pytam się dlatego, że mimo wszystko odczuwam pewien niedosyt informacji...

Naprawdę baaardzo byłbym wdzięczny za namiary oraz konkretne opinie o klubach. Gdzie warto iść, a gdzie nie? I gdzie co i jak się trenuje? Przepraszam, jeśli brzmi to natrętnie - ale ja naprawdę jestem początkujący i sam adres klubu z nazwą stylu nic mi nie powie...

Dla precyzji może powiem, że interesuje mnie bardziej trenowanie dla
rozwinięcia kondycji i sprawności, zaś nieco mniej dla nauki realnej walki... Tak więc wolałbym nie trafić w miejsce, gdzie trenuje się jakoś niesamowicie wyczynowo.

Przejrzawszy Wasze stare posty widzę, że np. Red Tiger nie jest wg Was dobrym klubem - czy możecie powiedzieć, czemu? A jaka jest Wasza opinia nt. YMAA - jeden znajomy znajomego radził tam się udać...

Acha - po lekturze tego forum wiem już, że najlepiej iść na treningi i popatrzeć :-) Tyle że jak się jest laikiem, to popatrzenie nie na wiele się zda - trudno ocenić, czy gdzieś dobrze uczą, jeśli wcześniej się wcześniej nigdy nie trenowało...
  • 0

budo_vingdragon
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2334 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z chinskiej dzielnicy

Napisano Ponad rok temu

Re: Kung fu w Warszawie (proszę nie krzyczeć ;))