Skocz do zawartości


Zdjęcie

przyszłość boksu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

budo_dzik
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 173 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kraków

Napisano Ponad rok temu

przyszłość boksu
Witam !
Nie znam się na boksie. Trenuje TaeKwon-do. Ale jak wielu ludzi na globie, lubie ogladac walki bokserskie.

No i coraz częściej przeglądając jakieś highlighty z UFC, PRIDE albo K1 słysze że turnieje Vale Tudo mają najszybciej wzrastająca oglądalność, ze i ich popularność wzrasta bardzo gwałtownie, ze wpompowywana jest w to coraz większa kasa no i w końcu, że wkróte te zawody będą dużo bardziej popularne niż boks.

No i stąd pytania. Czy myślicie ze boks będzie stopniowo odchodził w cień ?
Czy napompowane przez media turnieje Vale Tudo mają szanse wyprzeć pięściarstwo ?
A moze nie ma szans aby coś zagroziło pozycji jaką ma boks wśród sportów walki ??
A może kompletnie was to wali i nie będziecie płakać za boksem bo Vale Tudo jest bardziej widowiskowe ??

Jestem ciekaw waszych odpowiedzi.

Pozdrawiam, DZIK
  • 0

budo_jsobanski
  • Użytkownik
  • Pip
  • 27 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: przyszłość boksu
To moja pierwsza wypowiedź na Budo, więc cześć wszystkim!

Swojego czasu przechodziłem fascynację Vale Tudo, wydawało mi się, że walki MMA są ciekawsze. To było jednak złudzenie, bo raczej wmawiałem sobie, że są ciekawsze, bo jest większy wachlarz technik. Z czasem mi przeszło i teraz uważam, że ciekawsze są walki np. czystego bjj, czystego boksu, niż ich połączenie. Może K-1 zyska na znaczeniu, ale wg. mnie boks pozostanie najbardziej "medialny".
  • 0

budo_mieczit
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 89 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: przyszłość boksu