Skocz do zawartości


Zdjęcie

złożyc bombe, domowej roboty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

budo_wos
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 362 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

złożyc bombe, domowej roboty
j/w.

Jak złozyc bombe domowej roboty?
Ja jestem w tym teamcie zielony, a chetnie bym sie dowiedział. Ma ktoś jakies info. linki do odpiwednich stronek? Słysząłem, ze to nie takie trudne... .

Prosze o powazne potraktowanie tego tematu.

Pozdr. i z góry dzieki.
  • 0

budo_grey fox
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 192 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: złożyc bombe, domowej roboty
A co chcesz wysadzić? Wiesz że jak coś wybuchnie to będziesz pierwszym podejrzanym... :-)
  • 0

budo_wos
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 362 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: złożyc bombe, domowej roboty

A co chcesz wysadzić? Wiesz że jak coś wybuchnie to będziesz pierwszym podejrzanym... :-)


:rofl:

Ja? Nie. Rosyjska mafia! :)

Wiem, ze w Chiach mozna kupic mine przeciwpiechotną za 20 zł (5 dolców) a np. kałacha w pakistanie za 25 $.

Wiec wie ktoś jak mozna zrobic bombe i ile to kosztuje? Wszytsko na temat... .
  • 0

budo_piterm
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3170 postów
  • Pomógł: 1
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kto to wie...

Napisano Ponad rok temu

Re: złożyc bombe, domowej roboty
wos, powiem wprost - jak ktoś tu poda przepis na bombę, minę itp. to post zostanie natychmiast skasowany. Dla czego? Bo to nie to forum... tu rozmawiamy o broni stosowanej w SZTUKACH WALK. Nawet w opisie forum stoi jak byk:

"Forum poświęcone własnoręcznemu wykonywaniu broni. Noże, miecze, tradycyjna broń MA itp." .