Trzeba się wziąść za siebie ... ;-)
Napisano Ponad rok temu
Mam do was takie pytanko; napiszcie czy mój zestaw ćwiczeń jest że tak powiem ok.
Pon.
Gimnastyka - 15 min.
Pompki, brzuszki, przysiady - 10 serii po 7 powtórzeń
Rozciąganie gum (podwójnych) trochę zrobię ćwiczeń rozciągania z przodu, potem z tyłu - 5 serii po 10 powtórzeń
Hantle (1 kg. takie symboliczne ) jedno ćwiczonko na biceps jedno takie wymachiwanie rękami jak bym latał, drugie tak jakbym latał ale ręce z przodu, trzecie dlonie na poziomie głowy i unoszenie hantli jak najwyżej - 10 serii po 7 powtórzeń
Kleszczyki (takie do cwiczenie uścisku) - 3 serie po 15 pow.
Podciagnięcia (biceps) - 2 serie po 3 powtórzenia ( )
Nie chce mi się pisac wszystkich dni tygodnia więc powiem wam jeszce że następne dni (ćwiczę od pon. do sob.) wyglądają bardzo podobnie, oprócz tego będę biegał we wtorek, czwartek i sobotę wczesnie rano (ok. 6:00)
Aha i jesczze jedno, nie jestem taki całkowicie początkujący ćwiczyłem Judo 2 lata i przykładałem się do treningów (także trenowałem w domu) więc swoje ciało IMHO znam dość dobrze, i wątpię abym się przetrenował po kilku takich treningach.
Jeżeli ktoś dotarł do tego miejsca (gratulacje ) to napisz swoją opinię o tym treningu (coś zminić dołozyć, odjąć itp.)
P.S.
Aha i jeszcze jedno (drugie) od czasu do czasu zminiam sobie ilość serii i powtórzeń (usyskując taki sam wynik.
Z czasem będę sie starał podnosić poprzeczkę.
Co do biegania to zacznę od biegu (taki trochę szybszy trucht) po 20 min.
Napisano Ponad rok temu
ćwicz na siłowni,rozciągaj się,biegaj i za 2 miesiące wróćna treningi...stopniow a dasz radę....
powodzenia :wink:
P.S.biegałeś dzisiaj ?nie to na co czekasz.....
Napisano Ponad rok temu
P.S.
Dzisiaj nie będę biec bo pada
Napisano Ponad rok temu
Ale, nie chciałbym przyjść na taki trening jako kompletny słabeusz więc zacząłem (znowu) trenować.