Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kilka pytań niedoświadczonego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

budo_blade46
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kilka pytań niedoświadczonego
Cze. mam 15 lat i interesuje się KRAVKĄ. Jestem niedoświadczony w sztukach walki, chciałbym się zapisać na kravke, obawiam się tylko że nie mam przygotowania fizycznego i nie wytrzymam treningu i nie mam doświadczenia. Powiedcie czy się zapisac na kravke i czy wytrzymam. Chciałem zapisac się na capoeire ale kolega powiedział że tam są trudne treningi i chyba bym nie wytrzymał. Odpiszcie na moje problemy. Z góry dzięki
  • 0

budo_eax
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Krakow
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: Kilka pytań niedoświadczonego
A moze przehjdz sie tutaj i tutaj i zobacz. jak ktos to juz napisal PIERWSZY TRENING ZAWSZE FREE
  • 0

budo_shaft
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1759 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:chinatown

Napisano Ponad rok temu

Re: Kilka pytań niedoświadczonego
masz racje.
treningi capoeiry sa nie do wytrzymania. ja sam nie dałbym rady.
wytrzymac 2 godziny napier... w bębenki i strune fortepianowa to nie dla mnie:) :-) :P
a tak serio, stary, zobacz postawiłeś naprzeciwko dwa całkowicie inne kierunki. capoeira versus Kravmaga- czyli cos całkowicie innego.
trudno znalezć pomiędzy tymi stylami cos wspólnego.
proponuje ci zatem najpierw zapoznac sie ze stronami posiwconymi tym stylą, w linkach ktore masz na górze, a potem poznaj sobie swój organizm, bo my Ci nie powiemy czy dasz rade czy nie.
a jak juz posiądzeisz pojęcie co jest co, to zastanów sie co Ci sie podoba i do czego chcesz to wykorzystac.
(panienke łatwiej poderwac na capo:D )
a jezeli chodzio kravmage to jednak lepiej miec juz podstawy i znajomosci innych styli.