TEKEN 4
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Pozostaja Ci tylko dwie opcje Palinha: kupic se playa 2 albo czekac,az wyjdzie emulator,a to moze potrwac.Poza tym bedziesz musial miec dobry sprzet,zeby ten emulator dzialal.Ale nie radze Ci sie z tym spieszyc,bo Tekken 4 nie jest az taki zajebisty.Szybko Ci sie znudzi.
Napisano Ponad rok temu
ps.poszukaj jeszcze na innych stronach o emulacji napewno gdzieś jest
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Problem tu polega chyba na czyms innym. Czy dzisiaj grajac na emulatorze starego szraczka wszystko na naszych "nowiutkich" pecetach chodzi bez zarzutu?? No wlasnie nie, mimo ze dzisiejsze blaszaki przewyzszaja zwyklego szaraczka pod wzgledem mocy 10-krotnie Dlatego uwazam ze problem w stworzeniu emulatora ps2 polega wlasnie na tym - odpowiednie zaprogramowanie. Oczywiscie moge sie mylic, bo w temacie konsol juz dawno nie siedzialem
Napisano Ponad rok temu
To taka ciekawostka 8O
Napisano Ponad rok temu
ps. kiha i tyle kupujcie PS2 ja tak zrobie
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
to nie magia to bzdura
obraz w telewizorze sklada sie z polpol (fields) odswiezany jest 50 razy na sekunde
rozdzielczosc PAL-owa to 720x576 ( standard dv ) jest kilka mniejszych o pare pikseli i kilka wiekszych w zaleznosci od ramki ( beta czy vhs )
na emulatorze takim jak vgs, bleem czy epsx(ten jest najlepszy)
mozna sobie dowolnie skonfigurowac rozdzielczosc nawet do 1600x1200
filmy vcd to standard mpeg 1 w 1/4 pal czyli 352x288 (+/- kilka ramek np. 320x240)
to ze obraz puszczony z komputera na monitor jest lepszy przy vcd czy divx czy dvd to nie kwestia odswiezania tylko tego ze obraz na telewizorze jest rozmyty i zanikaja artefakty od kompresji
jednak wrzuc taki sygnal na plazme 31 cali 100hz i wsystko jest jak na dloni
natomiast jesli chcecie dowiedziec sie czegos o emulacji to pogadajcie na forum o emulacji z koderami albo ludzmi ktorzy w tym siedza, bo to co tu niektorzy pisza to straszne glupoty sa
do emulatorow korzystajacych z direct 3d mozna tak skonfigurowac karty graficzne ze obraz z konsoli nigdy nie bedzie lepszy ( pomijam next geny na razie ), mamy antialiasing, mipmapping, duza rozdzielczosc i motion blur, gry z psxa albo gba wygladaja 100x lepiej niz w oryginale
odnosnie next genow to tez nie jest do konca tak, karty pecetowe maja tak duze mozliwosci ze praktycznie emulator moglby dzialac tylko na procu radona czy nvidii i dsp z audigy, problem jest z przepisaniem procedur lub ich emulacja
problem z adresowaniem 64 czy 128 bit to nie problem dla koderow, przepisuja po prostu procedury i kompiluja je na odopwiedni sprzet
problem to dostanie materialow zrodlowych ktore mozna by bylo przepisac lub przekompilowac, dlatego to tak dlugo trwa, ludziska wymyslaja od nowa to co juz jest ( ale za to jak wymyslaja
podsumowujac, predzej czy pozniej wszystko da sie zaemulowac, kwestia tylko czy chcecie czekac
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
prawda o capo
- Ponad rok temu
-
MP3
- Ponad rok temu
-
Ewolucja Capo ?
- Ponad rok temu
-
Capoeira w brazylijskich serialach
- Ponad rok temu
-
akrobatyka
- Ponad rok temu
-
CAPOEIRA - Sposob na zycie
- Ponad rok temu
-
Patologia Capoeira
- Ponad rok temu
-
Uwagi do Moderatora
- Ponad rok temu
-
Treningi w Kartuzach
- Ponad rok temu
-
Capoeira w Sosnowcu
- Ponad rok temu