Skocz do zawartości


Zdjęcie

MT Wawa prosba o porade :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

budo_prisier
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

MT Wawa prosba o porade :)
Wiec na wstepie witam wszystkich jako nowa osoba na tym forum:)

Chcialbym zaczac cwiczyc Muay Thai. Powiem iz po prostu ta sztuka walki mi osobiscie sie podoba 8O . Nigdy wczesniej nic nie cwiczylem wiec jestem totalnie "zielony" :) :D Moja kondycja podejrzewam ze pozostawia wiele do rzyczenia jednak po to chce zaczac cos trenowac zeby to sie zmienilo :wink: . W zwiazku z moja :) "zielonoscia" :) chcialbym zadac nastepujace pytania:

1) Kiedy njlepiej przyjsc na treningi (kiedy sa tworzone nowe grupy dla poczatkujacych) poniewaz boje sie ze po tym miesiacu czy dwoch cwiczenia (liczac od konca wakacji) to nawet grupa poczatkujaca bedzie juz za bardzo zaawansowana i sobie nie dam rady :( :oops: ??

2) Jak to jest w poszczegolnych klubach z tzw. metodologia treningow (chodzi mi glownie o sparingi :box: na ktore z racji wykonywanego "zawodu" nie moge sobie pozwolic przynajmniej nie na takie ktore pozostawiaja po sobie zbyt duze swiadectwo na twarzy :nie: .Chodzi o to czy sa obowiazkowe, czy w grupach dla poczatkujacych raczej kladzie sie nacisk na cwiczenia z workiem, walka z cieniem, lightowa praca z partnerem?? krotko mowiac "tehnika" ?? Ktora z warszawskich szkol bardziej odpowiada tym wymaganiom?? Biore pod uwage Serafina, K.O.Wala, Okninskiego - grupa trenujaca na gwardii ??

3) co do Okninskiego to jaki poziom Muay Thai jest tam prezentowany bo z tego co wiem to jest to raczej klub Vale Tudo ??

4) jak wyglada sprawa technik noznych w K.O.Walu gdyz slyszalem ze wiekszy nacisk kladzie sie tam na techniki reczne a mi jednak podobaja sie tez nozne:)

Alez sie rozpisalem ale podobno kto pyta nie bladzi 8)

Za wszelkie odpowiedzi, rady i porady z gory bardzo dziekuje poklon
  • 0

budo_dr who?
  • Użytkownik
  • Pip