MT Wawa prosba o porade :)
Napisano Ponad rok temu
Chcialbym zaczac cwiczyc Muay Thai. Powiem iz po prostu ta sztuka walki mi osobiscie sie podoba 8O . Nigdy wczesniej nic nie cwiczylem wiec jestem totalnie "zielony" Moja kondycja podejrzewam ze pozostawia wiele do rzyczenia jednak po to chce zaczac cos trenowac zeby to sie zmienilo :wink: . W zwiazku z moja "zielonoscia" chcialbym zadac nastepujace pytania:
1) Kiedy njlepiej przyjsc na treningi (kiedy sa tworzone nowe grupy dla poczatkujacych) poniewaz boje sie ze po tym miesiacu czy dwoch cwiczenia (liczac od konca wakacji) to nawet grupa poczatkujaca bedzie juz za bardzo zaawansowana i sobie nie dam rady ??
2) Jak to jest w poszczegolnych klubach z tzw. metodologia treningow (chodzi mi glownie o sparingi na ktore z racji wykonywanego "zawodu" nie moge sobie pozwolic przynajmniej nie na takie ktore pozostawiaja po sobie zbyt duze swiadectwo na twarzy :nie: .Chodzi o to czy sa obowiazkowe, czy w grupach dla poczatkujacych raczej kladzie sie nacisk na cwiczenia z workiem, walka z cieniem, lightowa praca z partnerem?? krotko mowiac "tehnika" ?? Ktora z warszawskich szkol bardziej odpowiada tym wymaganiom?? Biore pod uwage Serafina, K.O.Wala, Okninskiego - grupa trenujaca na gwardii ??
3) co do Okninskiego to jaki poziom Muay Thai jest tam prezentowany bo z tego co wiem to jest to raczej klub Vale Tudo ??
4) jak wyglada sprawa technik noznych w K.O.Walu gdyz slyszalem ze wiekszy nacisk kladzie sie tam na techniki reczne a mi jednak podobaja sie tez nozne:)
Alez sie rozpisalem ale podobno kto pyta nie bladzi 8)
Za wszelkie odpowiedzi, rady i porady z gory bardzo dziekuje poklon
Napisano Ponad rok temu
Dodam tylko jeszcze prosbe o aktualne miejsca dni i godziny treningow bo chetnie sie przejde i zobacze co i jak 8O Rowniez dziekuje i Pozdr.
Napisano Ponad rok temu
bo grupa idzie do przodu dosc preznie.