jak zaczac (samoobrona)
Napisano Ponad rok temu
jestem na tym forum od niedawna wiec jeszcze nie do konca sie orientuje (prosze o przeniesienie postu na inny dzial w razie potrzeby)
a teraz do rzeczy:
chcialbym zaczac cos trenowac (oryginalne no nie )
moja osoba:
19 lat 185cm 80kg(troche jestem za tlusty i za malo umiesniony ale powoli sytuacja sie zmienia - silownia: cwiczylem pol roku potem przerwa na mature i teraz cwicze od miesiaca planuje dlugo dlugo i jeszcze dluzej
-cel: chcialbym zapisac sie na sztuke walki ktora pomoze mi w momencie napasci na ulicy... planuje cwiczyc minimum 3 lata
moje pytanie jest bardzo proste co proponujecie, ewentualnie jakie znacie placowki w Warszawie
nie cwiczylem jeszcze zadnej sztuki walki (niecaly rok w podstawowce karate ale to bylo dawno i nie prawda -wiecej gimnastyki niz karate) a wiec jestem kompletnie zielony... z tego co wyczytalem na roznych www / forum (zreszta nie trzeba bylo czytac to jest logiczne) "na ulice" nadaja sie przedewszystkim uderzacze lub systemy laczace uderzanie i lapanie/duszenie/rzucanie...
po rozmowie z paroma osobami zostaly mi polecone: thai, box, valetudo, kung fu (koledzy chodza polecaja z tym ze to jest sekcja sportowa wiec chyba nie bardzo do samoobrony)
z gory dziekuje za zainteresowanie tematem
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
pozdro M.D.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
po 3 latach krav magi nie bedziesz mial problemow na ulicy. to pewne.
Oj oj - ja bym tu mocno polemizował - ale jak ktoś ma
1) Predyspozycje
2) Dobrą sekcję, instruktora
3) Szczęście
4) broń na mieście
to niewykluczone... :wink: :roll:
Napisano Ponad rok temu
K_P
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
szacunek dla wszystkich co ćwiczą Kung Wasz wybór, Wasze cele- moje zdanie
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Combat he he 3 lata kung coś tam :wink: sportowego;-))) na ulicę i co Ty na to? w porównaniu z 3 lata MA,MT,KK,BOX,TKD,COMBAT na ulicę można się uśmiechnąć