Porady dla początkujących
Napisano Ponad rok temu
Nie wiem czy taki temat już był, czy nie, więc proszę moderkę o zaingerowanie gdyby się powtórzył.
Otóż, ja jestem początkujący...chodzę na treningi od ok. miesiąca i mam prośbę do zaawansowanych zawodników (...jak was inaczej nazwać ?? ) o kilka porad na początek.
Mi na przykład strasznie trudne wydaje się dollyo chagi...a jak packa jest wysoko to ani nie trafię, ani to nie będzie dobre technicznie
Pozdrowienia dla hardcore'owców ćwiczących Taekwondo !
Napisano Ponad rok temu
Ja tez nie cwicze dlugo, ale dollyo bedziesz kochal w porownaniu z tym co bedziesz sie potem uczyl :wink: :twisted:
Co do dollyo:
Znajdz rurke na wysokosci pasa ( np. most, rurociag :wink: ) i kop tuz pod nia/nad nia. Po 3-4 mesiacach bedziesz juz mogl powiedziec, ze nie jest tragicznie.
Duzo cwiczen w domu!!! To podstawa.
Pozdrawiam wszystkich cwiczacych tkd
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Mi na przykład strasznie trudne wydaje się dollyo chagi...a jak packa jest wysoko to ani nie trafię, ani to nie będzie dobre technicznie
to nie kop wysoko, tylko nisko (najwyżej na wysokość pasa albo nawet kolano), ale poprawnie technicznie. (Gdy ja zaczynałem to mieliśmy wyraźny zakaz wysokiego kopania, żeby nie nabrać złych nawyków)
Już Twój trener powinien się postarać, zebyś umial nóżki wysoko podnosić, a wtedy samo wyjdzie.
Wytrwałości w treningach i gratulacje z powodu rozpoczęcia.
pozdrowienia
Napisano Ponad rok temu
albo wogole nie kop
zazdrośnik, jużsię boisz konkurencji?
:twisted:
Napisano Ponad rok temu
Musisz ostro trenować samemu...
2) POCZEKAJ! Cierpliwości!! Dobrze kopać nauczysz się nie prędzej niż 1-2 lata...
3) Kop nisko i wolno - dokładność i technika - szybkość i siła później.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu