Pałka teleskopowa
Napisano Ponad rok temu
Z góry dziękuje
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Czy są warte swojej ceny??
Napisano Ponad rok temu
W sprawach broni jestem laikiem więc mam pytanie (proszę się nie śmiać) mianowicie na czym polega skuteczność pałki teleskopowej?? Nie miałem jeszcze takiej pałki w ręcę widziałem tylko zdjęcia i zupełnie nie wiem czemu jest to taka groźna broń...Mógłby mi to ktoś wytłumaczyć??
Zabiłeś mnie tym tekstem!!! :roll: 8O 8O
Dostałeś kiedyś w łep metalową rurką - wiesz jaki to daje efekt?
Jak nie to znajdz kawałek stali i stuknij się nim w nogę - zobacz...
Napisano Ponad rok temu
Na zdjęciach to one wyglądają z plastiku. Czytaj dokładnie "nie miałem jeszcze takiej pałki w ręce"...
[OT] Fajna masz strone, dużo się z niej dowiedziałem
To Ryszard Jóźwiak:
Dziękuje...
Napisano Ponad rok temu
To Combat:
Na zdjęciach to one wyglądają z plastiku. Czytaj dokładnie "nie miałem jeszcze takiej pałki w ręce"...
W kazdym opisie powinno być - ZE STALI (a dokładnie to pewnie z jakichś mieszanek czy coś - nie wnikam)
[OT] Fajna masz strone, dużo się z niej dowiedziałem
Wszyscy to mówią
He he - tak to planowałem.
Napisano Ponad rok temu
Napewno nie polecam ci tej pałki na sprężynie. Jest elastyczna i gientka przez co nie możesz jej urzyć przy bloku, duszeniach, pchnięciach. Jej plusem jest to że nie połamiesz komuś większych kości tylko je potężnie stłuczesz. Trzeba uważać żeby czasem nie odbiła przy zamachu.Np. co myslicie o tych pałkach??
Czy są warte swojej ceny??