Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szanowni fachowcy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

budo_spidi
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Szanowni fachowcy
Szanowni fachowcy
Przymierzam się do zakupu noża. Będzie to mój pierwszy składany nóż. Troszkę napaliłem się na Camillusa Cuda EDC ( do obejrzenia na stronie Pitera), ale podoba mi się także Smith & Wesson SW 4000 ([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]). Ponieważ nie mam doświadczenia ani dostatecznej wiedzy, bardzo proszę o pomoc w wyborze. Bardziej podoba mi się kształt klingi w S.W no i jest nieco dłuższa, natomiast Camillus jest z lepszej stali ale właśnie czy ja, amator potrzebuje tak dobrą stal. Może inaczej czy w praktyce wyczuwa się różnicę między ostrzem wykonanym ze stali 440C a 154CM. Następną kwestią która mnie nurtuje jest to, który kształt klingi jest lepszy do codziennych, uniwersalnych zastosowań. No i ostatnia sprawa, zależy mi na dobrej jakości noża, ponieważ chciałbym używać go bardzo długo a nie rok czy dwa a później mieć klekoczący złom.
Pozdrawiam
Spidi
  • 0

budo_piterm
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3170 postów
  • Pomógł: 1
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kto to wie...

Napisano Ponad rok temu

Re: Szanowni fachowcy