Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak to jest z tym JKD ??!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_biscoitinho
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano Ponad rok temu

Jak to jest z tym JKD ??!!
Witam
odrazu chciałbym zaznaczyć że w tej dziedzinie jestem laikiem.
Czytając post dotyczący JKD dowiedziałem się że nie ma sensu uczęszczać do szkoły JKD (z resztą w okolicy w której mieszkam takowej nie ma... :) ) i zastanawiam się czy jest za to sens uczyć się technik z książek o JKD (te z Bruce Lee) bo co do treningu siłowego to sobie chwale i go stosuje. Chodzi mi tu głównie o naukę technik, kopnięć itp. Co do sparing partenera to no problem. Worek i rękawice też mam na stanie :)
Co o tym sądzicie, proszę się wypowiedzieć.
  • 0

budo_krzyst
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1354 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak to jest z tym JKD ??!!
Czekaj, Ty z Trojmiasta jestes... Kenjiro mial cos organizowac z JKD w 3-city. Zglos sie do niego, nauka samemu to strata czasu, wiecej bledow bedziesz popelnial (i utrwalal) niz co warte.
A te ksiazeczki BTW sa nie najwyzszej jakosci.

K.
  • 0

budo_biscoitinho
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak to jest z tym JKD ??!!
ok dzieki za info !
  • 0

budo_matiii
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak to jest z tym JKD ??!!

...zastanawiam się czy jest za to sens uczyć się technik z książek o JKD (te z Bruce Lee)