Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przedstawcie się !!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
277 odpowiedzi w tym temacie

budo_capomajor
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice ADG

Napisano Ponad rok temu

Przedstawcie się !!
W tym topicu chcialbym was troche przynajmniej ogolowo poznac tzn.:
przedstawcie sie z jakiej grupy jestescie w ktorej sekscji cwiczycie ile juz cwiczycie i czy trenowaliscie cos wczesniej.
Ja zaczne bo tak by wypadalo.
Nazywam sie Tomek (na batizado jeszcze nie bylem ale moze juz wkrotce)
Capoeira cwicze od chyba lutego albo marca 2002roku.
Ćwicze w gliwickiej sekcji grupy Artes Das Gerais.
jesli jeszcze cos przyjdzie mi do glowy a bedzie wiecej wypowiadajacych sie to moze cos sie wspomni.
Axe
  • 0

budo_gubrin
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1323 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Witam.

No coz wiec moze ja ? :)

Nazywam sie Rafal i mam 19 wiosen na karku.
Capoeire mam zamiar dopiero zaczac cwiczyc, lecz wczesniej cwiczylem karate oraz aikido (nadal cwicze) ...
O ile uda mi sie zaczac to bedzie to grupa "Mocambo Capoeira" w Olsztynie (swoja droga ktos o niej slyszal ? ) ...

Pozdrawiam.
  • 0

budo_tomi
  • Użytkownik
  • Pip
  • 33 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice ADG

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
No wiec kolej na mnie.

Mam 15 lat. Capoeire cwicze od 4 miesiecy w grupie Artes Das Gerais w Katowicach. Nic wczesniej nie cwiczylem, ale poczatki nie byly takie trudne jak mi sie wydawalo :D

Mam nadzieje, ze wytrwam przez jeszcze pare lat a moze i do konca zycia...........

Konczac pozdrawiam Tomek.

AXE!!!
  • 0

budo_zedd
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 170 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Walbrzych

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Mam na imie Grzesiek. Mam 16 lat. Od przelomu wrzesnia i pazdziernika trenuje capo w Walbrzyskim oddziale capowrocka. Najprawdopodobniej pojawie sie na batizado w maju we Wrocku.
Wczesniej trenowalem i nadal trenuje Combat Kalaki...
  • 0

budo_lobato
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Grupo Magia - Katowice

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
No więc teraz ja :-)

Świat poraz pierwszy ujrzałem 8 sierpnia 1982 roku :-)

A swoje przeznaczenie odkryłem w 1997 roku i od tego czasu trenuje cały czas capo :-)

Jestem z Grupo Magia
prowadze sekcje w Siemianowicach Śl.
i ćwicze w Katowicach i Gliwicach

pozdr. 4 all :-)
  • 0

budo_mr_root
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 64 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszafka

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Jak wszyscy to wszyscy... nazywam sie Raiz i cwicze od ponad poltora roku w Artes Das Gerais Warszawa w grupie Intritora Coxinhy. Nigdy wczesniej nic nie cwiczylem jezeli chodzi o sporty walki czy wogole jakiekolwiek sporty :P
No i... eee... to by bylo na tyle :D
  • 0

budo_kozi
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:KIELCE

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
oki no to tera ja ;P na imie mam Dawid, mam prawie 18 latkuf a capo "cwicze" okolo miesiaca wiec to takie cwiczenie delikatne narazie ;)
wczesniej cwiczylem breakdance, mieszkam w kielcach, tam byl oddzial Porto de Minas, ale teraz nie ma :) cio umiem? nikt tego nie pisal ale ja napisze bo malo tego jest ;) a wiec: armada, bencao, chapa, quelxada, meia lua de compasso, meia lua de frente, podstawy w parterze tj. negativa nio i to co poczatkujacy umiec powinni :) ucze sie au batido, macaco [ eh boje sie jeszcze :cry: ] nio i krecenie na rece :) moze zahaczylem o inny temat ale to tak na przyszlosc ;)
  • 0

budo_topeti
  • Użytkownik
  • Pip
  • 21 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Artes Das Gerais

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
hmmmm... nazywam sie Jarek trenuje juz ze 4 lata moze troszke wiecej, zaczynalem jak wiekszosc moich kumpli u Adama, lecz zostalem w grupie Artes das Gerais z Mestre Nem , prowadze wie filie Artes das Gerais we Wroclawiu razem z ins. Lagarto i w Chorzowie. Staram sie bywac na wiekszosci imprez zwiazanych z Capoeira , jak meetingi w hamburgu i amsterdamie , mistrzostwa europy, i wszystkie imprezy organizowane przez AdG ;) .... nie wiem co moge jeszcze napisac o sobie ... poza capoeira ... rolki , snowboard, windserfing, wspinaczka, hmmm... duzo tego wiekszosc sportow ekstremalnych ... Zapraszam do trenowania Capoeira Axe ....!
  • 0

budo_grande
  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Wiec moj pierwszy trening odbyl sie 11 maja 2001, w Bytomiu, A wybralem sie na niego razem z Xango i obojgu nam od razu przypadlo to do gustu (tu se go pozdrowie, a co se bede :) ). Jezdzilo sie do wiekszosci sekcii na Slasku (szesc treingow tygodniowo to bylo to :D ). Niestety sielanka nie potrfala dlugo gdyz stopa mi sie popsula (tu pozdrawiam lekarzy, niech zdrowie im NIE DOPISUJE :twisted: ). Od okolo stycznia nie cwicze regularnie (co chwile na nowo stopa sie psula) i teraz znowu zaczolem cwiczyc, mam nadzieje ze juz na dobre. To tyle o mnie :-) Pozdrowka :!:
  • 0

budo_jakub
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2280 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Moje imię każdy widzi :-) . Pierwszy kontakt z "prawdziwą" capoeirą był w październiku 1998 na warsztatach z m.Nem, (chyba) c.m.Morcego i Xuxa.
Od prawie trzech latach mam szczęście trenować w grupie, która ma brazylijskich instruktorów (najpierw Monitor Andre Reis a obecnie Mestre Jorge Luiz i Monitora Ju) na stałe prowadzących zajęcia w Warszawie - czyli grupie Beribazu.
  • 0

budo_serio
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 75 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
axe todos capoeiristas... nazywam sie Maciek i wałuje capo kolo 2,5 roku. Trenuje we wrocławskiej sekcji Capoeira Magia i nie mam zamiaru tego zmieniać :P A tak po za tym to pozdro:)
  • 0

budo_mrszalabab
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
No więc Maciek jestem - mam 18 lat (qrcze... jak na spotkaniu AA 8) )
Capo trenuję w ADG Chorzów u jednego z przedmówców, przyszłego mestre ;) , Topetiego. Trwa to od października tego roku, jak mnie pamięć nie myli :)
Poza tym 2,5 roku trenowałem w Pszczyńskiej Akademii Sztuk Walki, którą ostatnio wymieniłem na BJJ (jak mawiał Mulder - "nadchodzą zmiany" :lol: ).
W wolnym czasie trenuję sobie podstawy tai chi - zupełnie amatorsko, na podstawie tego, co mnie zdążył kumpel z Białegostoku nauczyć, kiedy przyjechał na 2 dni 8)

Poza SW: siatkówka, "fusbal" ;) , nałogowe picie shake'ów w McDonaldzie :) , techniki unikania sprzątania w domu 8) , zabawy z html i php oraz na koniec najważniejsze - psychologia, w której chciałbym zagłębić się na dłuuużżżeejj ;)

OK, to tyle, jak macie jakieś pytania, to :
faceci - piszcie je tu
dziewczyny - na priv :) :) :)
  • 0

budo_capomajor
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice ADG

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
dzieki za przedstawienie sie i czekam na kolejnych capomaniakow
  • 0

budo_radosna
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wejherowo

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
widze, ze sami ONI zadnych ONE... (chyba, ze sie nie wczytalam) no wiec chyba bede pierwsza :wink:
od czego by tu zaczac... hmm... mam na imie Ania, latek 18 (jeszcze przez poltorej miesiaca 8) ) i zamieszkuje piekne i spokojne miasto na północy Polski zwane Wejherowo.
capo trenowalam w moim miasteczku od stycznia do czerwca tego roku, ale przestalam, bo rozwiazano moja sekcje :( mam jednak nadzieje, ze wroce do mojej miłości w przeyszlym roku, kiedy to zaczne studia w Gdańsku i bede miała właściwie dojazdy na treningi za friko :P
i to by bylo chyba na tyle - AXE!!!
  • 0

budo_radosna
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wejherowo

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
aha - no i trenowalam w ADG, ale to chyba widac po moim podpisie... Belo horizonte, tralala.... :P
  • 0

budo_nowa
  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Radosna jako pierwsza kobietka się przedstwiła, wynika z tego że druga będę :) .
Mam na imię Kaśka i jestem z Tarnowa. Trenuję od niedawna(hmm w sumie od sierpnia), dlatego taka NOWA się czuję. Staram się dojeżdżać do krakowskiej sekcji Grupo Magia(pozytywnie bardzo się tam czuję).

I wogóle capoeira to moja obsesja, nieważne że niewiele mi na razie wychodzi :wink: . Kiedyś będzie lepiej a nawet jak nie, to i tak trenować będę:). Klimat jest jedyny i niepowtarzalny.

Pozdrowienia dla wszystkich z forum.
  • 0

budo_boogie
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 54 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Hej - to moze ja cos powiem...

Mam 22 lata, trenuje w Beribazu. Przed capoeira ze sztuk walki uprawialem tylko koszykowke - a po rozpadzie mojej druzyny postanowilem nauczyc sie jakiejs sztuki walki. Odwiedzilem kilka roznych sekcji szukajac swojego miejsca. W koncu dotarlem na trening Beribazu i nie wahalem sie ani chwili. Po dwóch latach i trzech miesiacach nadal nie mam watpliwosci.

Muito axe para voces!
  • 0

budo_jesus
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
No witam wszystkich :) )

Nazywam sie Roman i cwicze capoeira od 11 maja 2001 roku , zaczynalem razem z GRANDE ( a ja tez se go pozdrowie , co se bede ) :) )
Tak jak ten tutaj wyzej wymieniony , jezdzilem gdzie sie da i kiedy sie da , ach te czasy :) ) Teraz z powodu braku funduszy chwilowo nie uczeszczam , ale mam nadzieje ze za niedlugo sie to zmieni :) )
Aha , cwicze W ADG , sekcja bytomska u instrutora Piriquito ( Pozdrowienia dla Bossa :) ) )
  • 0

budo_fominha
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 331 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
no.. wiec... ee... tego...

na imie mam Tadeusz (w capo Fominha). trenuje w Bazu od dwoch i pol roku. mam 26, ale nie wygladam. kto widzial to wie :)

pozdrawiam cala caPolske
  • 0

budo_genosha
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 565 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:inąd

Napisano Ponad rok temu

Re: Przedstawcie się !!
Krzysiek, 16 lat, capoeira trenuje od wrzesnia 2000 [1,5 roku bedzie]. Rownolegle cwicze tez brazylijskie jiu-jitsu, ktore jest jednak dla mnie nr 2 i wyzej nie bedzie. Jestem z Wroclawia gdzie mecze sie w IX LO.

Btw, re Radosna ;)
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017