Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak po roundaku i fiflaku zrobić pełne salto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

budo_eddy capo
  • Użytkownik
  • Pip
  • 31 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z orzesza

Napisano Ponad rok temu

Jak po roundaku i fiflaku zrobić pełne salto?
Witam wszystkich capo maniaków
mam małe pytanko jak zrobić po fiflaku pełne salto w tył no i jak wogóle sie ten trick nazywa w języku capo bo nieukrywam jestem początkujący choć fiflak mi już wychodzi
z góry dzięki za odpowiedzi


pozdrowionka ZERO GRAVITI
  • 0

budo_capomajor
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice ADG

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak po roundaku i fiflaku zrobić pełne salto?
Fajnie umieć fiflaki ale po co na poczatek uczyc sie takich rzeczy najpierw zajmij sie udoskonalaniem techniki ona jest wazniejsza od jakichkolwiek fiflakow
  • 0

budo_jesus
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak po roundaku i fiflaku zrobić pełne salto?
Witam :) )

Ja od zawsze chcialem umiec salto no i w koncu sie go nauczylem :) )
Aby zrobic salto po rundaku czy fiflaku to przede wszystkim trzeba je umiec zrobic z miejsca , bynajmniej taka powinna byc kolej rzeczy :) )
Najlepiej, aby rundak czy fiflak byl dynamiczny i nalezy sie wybijac w gore a nie w tyl , to podstawa. Po wybiciu podciagnac kolana do klatki ( nie na odwrot ) i odchylic sie do tylu. Po spelnieniu tych warunkow powinno wyjsc :) )

Wazne aby nie rozmyslic sie w powietrzu , bo efekt pozniej mizerny :) ) czyli jak juz decydujesz sie robic salto to je zrob :) ) I najlepiej cwiczyc to na jakies salce z matami albo na piasku.

Nie pozdrawiam GRANDE ( hehe , a potem mi nie da skorzystac z kompa ) :) )
  • 0

budo_serio
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 75 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu