Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

budo_wektor
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 52 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Pomocy
Siema ludzie!!!Mam problem.Chcialem zapisac sie na jakas sztuke walki poniewaz mam dosyc tego iz jakies drechy zaczepiaja mnie na ulicy i chca tluc bo nie chce im oddac telefonu,drobnych itp.Mam 16 lat, 1.79m wzrostu i ok. 72kg wagi.Czy mogli byscie mi poradzic jakas system obrony ktory moglbym trenowac.
P.S Prosze o wyrozumialosc jestem jeszcze zielony :)
  • 0

budo_guma jr.
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy
Ja chodzę na aikido i polecam.
  • 0

budo_guma jr.
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy
Jak chcesz coś szybko umieć to zapisz się np. na taiski boks.Szybko się nauczysz podstawowych uderzeń.Potem będziesz je tylko szkolił.
  • 0

budo_slaszysz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3313 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy

Siema ludzie!!!Mam problem.Chcialem zapisac sie na jakas sztuke walki poniewaz mam dosyc tego iz jakies drechy zaczepiaja mnie na ulicy i chca tluc bo nie chce im oddac telefonu,drobnych itp.

Mi się wydaje, że należałoby zacząć od tego, dlaczego właściwie cię zaczepiają i gdzie? Może wystarczy omijać pewne miejsca?
  • 0

budo_wektor
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 52 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy

Mi się wydaje, że należałoby zacząć od tego, dlaczego właściwie cię zaczepiają i gdzie? Może wystarczy omijać pewne miejsca?


1.Ostatnim razem najarany gosciu (agresywne wielkie bydle), po prostu szukal zaczepki ale go rowno olalem i obeszlo soe bez kontaktu fizycznego, mimo to strachu sie najadlem.